Gå til innhold

P-piller

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det normalt at en plutselig kan få bivirkning av de samme p-pillene som en har gått på i 1 og et halvt år? Da snakker jeg om at man ikke har opplevd noen bivirkninger (bortsett fra større bryster i 1 år :ler: ) før eventuelt nå...?

Endret av Freckles
Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ja, det er mulig. Legen vil nok påstå at det ikke er det, men det er fullt mulig. Det kan hende at forandringen har vært så snikende at du ikke har registrert det før nå.

Skrevet

Pussig, meget pussig. Merket humørsvingninger idag, og en liten fugl hvisket at det kanskje hadde noe med p-pillene mine å gjøre...

Merket dessuten igår at brystene mine har gått til B igjen, trur jeg, etter å ha vært C så lenge jeg kan huske etter at jeg begynte på p-pillene. Skjer`a?! :ler:

Skrevet

De pillene, de pillene.. :ler: Jeg hadde gått på samme merket i fire år, da plutselig bivirkningene kom til kjenne. Hadde helt sikkert vært snikende, men det var iallefall da de var på sin topp ;) (les: gikk fra lille søte ballerina, til lille monster ballerina)

:sjarmor:

Skrevet

Har gått på p-piller i to år, men har ikke merket bivirkninger før siste halvåret.. Nedsatt sexlyst er en av dem...:(

Skrevet

Bivirkningene kan komme snikende ja... jeg oppdaga ikke mine før det var gått over to år, og satte det ikke i sammenheng med pillene før det var gått over tre... hos meg var det også nedsatt sexlyst som var en av dem ja.. i tillegg til at jeg tok lett til tårene, og humøret var opp og ned,. bl.a

Hjalp å slutte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...