Gå til innhold

Hore Madonna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan en mann bli forelsket hvis en dame er med på kinken hans ? Eller blir hun hore da? Jeg har opplevd å bli dumpa fordi jeg nok IKKE gjennomførte en kink. 

Anonymkode: 56bc2...455

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Atte hva for noe sa du?

Anonymkode: 27458...806

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil nok tro at det var noe mer en bare en kink som var årsaken til deres brudd. Kanskje var dere litt lite kompatibel rundt flere ting? Også når det gjelder det seksuelle?

Men generelt sett tror jeg mange menn kan falle for en kvinne som er litt mer villig og har færre hemninger når det gjelder det seksuelle. 

Jeg personlig tenner ekstra på ei kvinne som gir av seg selv, er med på det meste og som kan fremstå mer uten hemninger rundt det seksuelle. Og da gir jeg nok enda mer av meg selv også.

Anonymkode: 2ed91...007

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vil nok tro at det var noe mer en bare en kink som var årsaken til deres brudd. Kanskje var dere litt lite kompatibel rundt flere ting? Også når det gjelder det seksuelle?

Men generelt sett tror jeg mange menn kan falle for en kvinne som er litt mer villig og har færre hemninger når det gjelder det seksuelle. 

Jeg personlig tenner ekstra på ei kvinne som gir av seg selv, er med på det meste og som kan fremstå mer uten hemninger rundt det seksuelle. Og da gir jeg nok enda mer av meg selv også.

Du har nok rett. Han skrev rett ut at han var usikker på seksuelle. Jeg blir litt overrasket og skrev at Rom ikke ble bygget på en dag. For meg kunne jeg vært med på alt han bad om, men jeg skrev på forhånd at tillit er en langsom sosial transaksjon. Jeg mener det holder med god gammel «trygg» sex inntil (!)  man kjenner at man hviler i hverandres kinker. For meg er gammaldags trygg sex alt unntatt hard bdsm, urin og vold. Har vært med på alt - tenker mannen må være et geni i sosial kontakt for å få en ny relasjon på å være med på slikt etter kun kort tids bekjentskap. Han ble sutrete og svarte at det kanskje var unødvendig å brenne av flere titusener for å møte meg. Møtet vårt smalt imidlertid godt og vi gikk rett inn i sex og samtaler  fra sekundet etter vi møttes. Holdt hender offentlig, kyssa offentlig , knulla på hellig grunn - vi tok etter mitt skjønn alle sjansene man ikke tar hvis man ikke er modig nok. Vi maxa ut alt i 72 timer. Han ble dessverre frustrert og sjikanøs siste dagen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du har nok rett. Han skrev rett ut at han var usikker på seksuelle. Jeg blir litt overrasket og skrev at Rom ikke ble bygget på en dag. For meg kunne jeg vært med på alt han bad om, men jeg skrev på forhånd at tillit er en langsom sosial transaksjon. Jeg mener det holder med god gammel «trygg» sex inntil (!)  man kjenner at man hviler i hverandres kinker. For meg er gammaldags trygg sex alt unntatt hard bdsm, urin og vold. Har vært med på alt - tenker mannen må være et geni i sosial kontakt for å få en ny relasjon på å være med på slikt etter kun kort tids bekjentskap. Han ble sutrete og svarte at det kanskje var unødvendig å brenne av flere titusener for å møte meg. Møtet vårt smalt imidlertid godt og vi gikk rett inn i sex og samtaler  fra sekundet etter vi møttes. Holdt hender offentlig, kyssa offentlig , knulla på hellig grunn - vi tok etter mitt skjønn alle sjansene man ikke tar hvis man ikke er modig nok. Vi maxa ut alt i 72 timer. Han ble dessverre frustrert og sjikanøs siste dagen. 

Flott langt svar fra deg på mine innspill. Takk for det.

Virker som om det var en del ting som ikke fungerte ja, og aller mest kanskje hans væremåte. Blir neppe noe stort savn for din del. At han ble sutrete, grinete, frustrert og sjikanøs sier det meste. 

Forøvrig veldig enig med deg i at det handler veldig mye om trygghet ovenfor hverandre dersom man skal slippe seg helt løs. Den tryggheten kommer ikke av seg selv og må skapes. Og det skapes ikke med press og stress, snarere tvertimot. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kan en mann bli forelsket hvis en dame er med på kinken hans ? Eller blir hun hore da? Jeg har opplevd å bli dumpa fordi jeg nok IKKE gjennomførte en kink. 

Ja, men det skal nok litt mere til selv om match i kinks er bra. Match i kinks OG match i personlighet, da ligger det godt til rette for mulig forelskelse.

Å "bli med på" noens kink er noe annet, da har man ikke noen interesse av det selv (med mindre kinken deres er sex med en uinteressert person, da). Tror du heller skal gå etter menn som du faktisk matcher med.

Anonymkode: c83bc...b82

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

. Jeg mener det holder med god gammel «trygg» sex inntil (!)  man kjenner at man hviler i hverandres kinker. For meg er gammaldags trygg sex alt unntatt hard bdsm, urin og vold. Har vært med på alt - tenker mannen må være et geni i sosial kontakt for å få en ny relasjon på å være med på slikt etter kun kort tids bekjentskap. 

Jeg hadde kinky sex med mannen min den dagen vi møttes. Dette falt meg 100 % naturlig. Vi hadde tross alt utvekslet profiler på Fetlife og hadde en bra kjemi både over nett og da vi møttes. For meg var det hele poenget; se om dette funker i praksis. 

Før jeg møtte ham, hadde jeg også en kinky ons med en annen mann. Der var ikke like mye lidenskap siden jeg ikke hadde følelser, men det kjentes trygt og gøy da vi var enige på forhånd hva vi ville/kunne gjøre og ikke.

Vet ikke om noen av dem var genier i sosial kontakt. Jeg er erfaren og ikke redd for å gjøre ting jeg liker, og skiller ikke mellom ulike typer sex sånn. Man kommet selvsagt dypere inn i ting med en fast, trygg partner men jeg har ingen kategori jeg ikke gjør i starten. Dette er jo ting JEG tenner på.

Anonymkode: c83bc...b82

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette er jo bare sås og tull, ikke skjønner jeg spørsmålet heller. Hva har kink med hore å gjøre🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Det hadde garantert ikken noe med bare en kink å gjøre. Hvis han brukte det som unnskyldning, viser det bare at du traff en liten, usikker drittunge. Vær glad du slipper, hold fast på egne prinsipper og lyster.

Anonymkode: 09274...5ce

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting i veien med damer som er horete. Det er hot. 

Anonymkode: 06d3a...5e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...