AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Skrevet 21. april 2024 Jeg er gravid ca uke 5+0 og merker ingen forandring på kroppen annet enn såre nipples. Er dette symptom på svangerskap? Har ikke ømme bryster Anonymkode: 9d40b...c39
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Skrevet 21. april 2024 Man kan fint være gravid uten at man merker symptomer. Ømme og såre nippler eller bryster kan være symptom på graviditet, mensen, pms - hva som helst i grunn.. symptomene kommer av hcg og blir sterkere og mer fremtredende etterhvert som hcg stiger. Men man kan også gå igjennom store deler av svangerskapet uten særlig symptomer. Like vanlig det som masse symptomer. Ikke hatt særlig symptomer i noen av mine 4 graviditeter. Du vet du er gravid - så med aller største sannsynlighet så er det i forbindelse med graviditet ja. Anonymkode: 8a31b...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Skrevet 21. april 2024 Brystvorter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: 28318...be6 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #5 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er gravid ca uke 5+0 og merker ingen forandring på kroppen annet enn såre nipples. Er dette symptom på svangerskap? Har ikke ømme bryster Anonymkode: 9d40b...c39 Vent et par uker så kan symptomene være ganske mange flere. Jeg var i super form til uke 9, så var jeg litt kvalm til uke 13. Deretter super form til uke 16 og etter det har jeg merket godt at jeg er gravid. Anonymkode: 7c098...f7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå