AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Del Skrevet 21. april 2024 Hei! Jeg har testet meg hver dag i en uke. I går skimtet jeg en skygge-lignende strek på ebay-testen. I dag ble det til en SVAK, men tydelig rød strek. Vil jo rope hurra - MEN, jeg er 13 dpo i dag. Ganske sikker på det pga letrozol, eggløsningstester og eggløsningssmerter. Jeg er ikke optimistisk, men hva kan det bety? Regnet med at jeg blør i løpet av uka. Jeg har kjent en stråling fra høyre lysk den siste uka. Kan det være tegn på exu? Skal heldigvis til sykehuset på utredning på onsdag og da tar vel de en UL. Noen med erfaring? Anonymkode: 14902...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Del Skrevet 21. april 2024 Vanskelig å si. Kan være kjemisk, kan være graviditet. Smerter så tidlig ved exu er uvanlig. De kom senere for min del iallefall. Du får følge med på streken, ta kontakt med lege dersom store smerter oppstår - exu er smertefullt! Anonymkode: 3160b...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vanskelig å si. Kan være kjemisk, kan være graviditet. Smerter så tidlig ved exu er uvanlig. De kom senere for min del iallefall. Du får følge med på streken, ta kontakt med lege dersom store smerter oppstår - exu er smertefullt! Anonymkode: 3160b...b83 Takk for svar! Kan de se på ultralyd om det er exu så tidlig? Anonymkode: 14902...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar! Kan de se på ultralyd om det er exu så tidlig? Anonymkode: 14902...e38 Tja, skeptisk.. Onsdag vil du være ca 16dpo - og svært lite man kan se.. kommer eventuelt ann på plassering. Men dersom testene stiger og du ikke begynner å blø, så må du opplyse om dette slik at de kan ta hcg blodprøve for å sjekke stigning. De ser som oftes ikke noe før uke 5-7. Uke 5-6 kan de se Gestasjonssekken. Du må nok bare ta tiden til hjelp og snakke med helsepersonell i dette tilfellet. Anonymkode: 3160b...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #5 Del Skrevet 22. april 2024 Fikk positiv digital clearblue test i dag. Så vi får se 🤷♀️🤞 Anonymkode: 14902...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #6 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Takk for svar! Kan de se på ultralyd om det er exu så tidlig? Anonymkode: 14902...e38 De kan ikke se exu så tidlig, nei Anonymkode: 7ec63...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå