AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg er gravid uke 4+3, ivf så er sikker på hvor langt jeg er kommet. Har ingen symptomer. Vet det er tidlig, men blir likevel bekymret. Da jeg var gravid med nr 1 hadde jeg masse murringer i magen helt fra start. Noen som har opplevd forskjellig forløp i ulike svangerskap? Anonymkode: 27f4e...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Del Skrevet 21. april 2024 Ikke hatt noe symptomer ved mine graviditeter før etter uke 8-9. Og selv da nesten ingen symptomer. Hovedsaklig kun trøtthet og lite matlyst og tisseturer. Nå siste (barn nr 4) har jeg ikke hatt noen symptomer utenom uteblitt mensen og ømme bryster og jeg er 18 uker. Det er veldig vanlig med lite symptomer. Like vanlig som mange symptomer. Anonymkode: 73b72...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 22. april 2024 #3 Del Skrevet 22. april 2024 De 3 gangene jeg har vært gravid så har det startet med murringer FØR positiv test, som om mensen er like rundt hjørnet. Ellers så har det vært mest ekstremt tretthet, oppblåst, sult om natta fra ganske tidlig og mer tissetrengt på natta. Litt aversjoner men først etter rundt uke 8. Vanligvis forsvinner lysten på kaffe ganske kjapt😅 Siste svangerskap som endte i MA var jeg også mye kvalm, men ingen oppkast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #4 Del Skrevet 22. april 2024 Fikk på IKM. Da skjønte jeg intuitivt at jeg var gravid. Fikk tidlig fordi det var tvillinger, og da er det dobbelt med hormoner. Anonymkode: e4f00...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå