Gå til innhold

Klistremerkebokstavar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det tror jeg nok du kan få tak i hos noen som driver med reklame/skilter, styling av bil (film) el.l. Hør med http://www.mbentusiastklubb.com/ f.eks hvor de kjøper streamerene sine (sånne logo-ting til å ha på bilvinduet).

Skrevet
Kor kan eg få tak i bokstavar som dei som er på dette dørskiltet?

Akkurat sånt dørskilt vil jeg ha! Men jeg synes de er så innmari dyre.... har du tenkt å lage deg ett, kanskje? Noen tips til hvordan?

Skrevet
Akkurat sånt dørskilt vil jeg ha! Men jeg synes de er så innmari dyre.... har du tenkt å lage deg ett, kanskje? Noen tips til hvordan?

Ganske enkelt! Kjøper akryl-ramme på Ikea til 100 kroner, og klistrer slike klistremerker oppå. Om vi no berre kan få tak i slike klistremerker då...

Skrevet
Ganske enkelt! Kjøper akryl-ramme på Ikea til 100 kroner, og klistrer slike klistremerker oppå. Om vi no berre kan få tak i slike klistremerker då...

Jeg var forresten på Ikea på Slependen forrige uke men fant ikke ramma :grine: Og jeg som var så klar for å lage min egen variant av dørskiltet :grine:

Skrevet

Så lurt!!!! men jeg vet ikke hvordan akrylramme du mener..... Hvordan er det med fester og sånt da?

men takk for tips uansett! Jeg prøver vet du - hvis jeg finner rammene. Sjekker ikea på Furuset så fort jeg kommer meg dit!

Gjest Gjest_montepulciano_*
Skrevet
Det er denne eg meiner.. :)

Aha, tusen takk! Håper de får inn igjen da, for det er tomt både på slependen og furuset :-(

Skrevet

De selger flere typer plaxiglassplater på Clas Ohlson, der selger de også aluminium/stålplater som er fine å ha bak plexiglasset.

Er på bokstavjakt jeg også, ingen som har sett noen grå/svarte relativt små bokstavklistremerker?

Skrevet

Sjekk på www.pandurohobby.no, art.nr. 050177. Tror det er noe sånt du er ute etter... :)

Skrevet

På forskjellige scrappebutikker på nett selger de såkalte rubons.

(Før i tiden kalte vi det letra-set...)

Altså klistremerkebokstaver eller gni på bokstaver.

www.scrappekroken.no

eller www.scrappegleder no

har kanskje

Skrevet

For øvrig så kan man jo også skrive ut fra PC på transparenter (overhead ark) Og legge det mellom plexiglassplatene. Men man må velge transparenter som er varmebestandige. (De som er ment til kopiering) Det selger de hos de fleste bokhandlere.

Skrevet
Sjekk på www.pandurohobby.no, art.nr. 050177. Tror det er noe sånt du er ute etter... :)

Tusen takk!!!

Då er det berre å få tak i plater..

Skrevet

Veslo: Hvordan har du tenkt å feste den på veggen?

Har veldig lyst på sånn jeg også :sjenert:

Skrevet

Ooh ja. Den var kjempe fin. Fikk også lyst på. :hoppe:

Hadde en liknende løsning før hvor vi brukte klistermerkebokstaver kjøpt på Clas Ohlson som vi la på en hvit flate et tre. Får følge rådene i tråden her, jeg også da. :-D

Skrevet
Veslo: Hvordan har du tenkt å feste den på veggen?

Har veldig lyst på sånn jeg også  :sjenert:

På samme måte som det er meininga ramma skal henge på veggen, tenker eg.. :)

Skrevet

Å, hipp hurra, da kan jeg få sånn dørskilt jeg også :hoppe: . Droppa det i utgangspunktet, fordi orginalene er så innnnnnmari dyre! God idé, Veslo :) !

• 2 uker senere...
Skrevet

Den Ikea-ramma har visst gått ut av produksjon... Kor kan eg få tak i knottar som dette?

Skrevet

Du kan bruke en vanlig tykk skrue... Sånn med sekskanta hode som man trenger en skiftenøkkel for å skru til. Og så feste på en kraftig mutter mellom plata og bakgrunnen om du vil ha litt avstand der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...