AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Del Skrevet 21. april Jeg ser det er mange som ønsker å bli spådd her. Jeg lurer på hva dere ønsker mest å vite om? Kjærlighet? Hva er deres stjernetegn og hva er motpartens stjernetegn? Hva pleier å være årsak til at dere spør om legg av kort? Hva er dere nysgjerrig på når det gjelder spiritualitet, hva ønsker dere å vite mer om? TS Anonymkode: af90b...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Del Skrevet 21. april Vil du se på meg? Meg vannmann, han kreps, hva ser du? Ja det er kjærlighetssammenheng. Jeg lurer fordi folk har vært ekstremt treffsikre før og gitt meg nye perspektiver eller råd i vanskelige situasjoner jeg selv ikke har sett hele bildet i. Anonymkode: da122...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 21. april #3 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg ser det er mange som ønsker å bli spådd her. Jeg lurer på hva dere ønsker mest å vite om? Kjærlighet? Hva er deres stjernetegn og hva er motpartens stjernetegn? Hva pleier å være årsak til at dere spør om legg av kort? Hva er dere nysgjerrig på når det gjelder spiritualitet, hva ønsker dere å vite mer om? TS Anonymkode: af90b...61a Bare gi meg neste ukes lottotall du.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #4 Del Skrevet 21. april Blir glad om du vil se på meg og kjæresten, jeg er løve og han er tyr😊 Jeg lurer på hva du ser, for jeg ønsker så gjerne at vi skal få det til❤️ Foreløpig er det fint, men ikke helt der jeg ønsker det skal være likevel. Mye dreier seg om hans personlighet, han er god og snill, har et godt hjerte, vi trives godt sammen, men han kan fremstå litt forsiktig i både kjærlighetserklæringer, måten å vise omtanke på osv. Dette gjør at jeg hele tiden kjenner på små-skuffelser inni meg, og hindrer meg i å kjenne meg skikkelig lykkelig. Ser du noe endring på dette i fremtiden? Vi har snakket litt om det, men må nok ha flere samtaler. Anonymkode: 37846...0ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Del Skrevet 21. april Meg også Jeg er tvilling og han er kreps 🌸 Blir takknemlig for svar! Anonymkode: 20297...188 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #6 Del Skrevet 21. april Sagittarius♐️ (meg) og Sagittarius♐️ (han). Jeg har månetegnet i Scorpio og ascendent i Libra. Hans er jeg usikker på. Gjerne om du finner noe om økonomi, hvis ikke, generelt alt er av interesse 🤍 Anonymkode: 870a9...8b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #7 Del Skrevet 21. april Jeg vet ikke om jeg kan lese for alle i dag, men var litt nysgjerrig og tenkte at jeg kunne hjelpe flere personer her inne på en annen alternativ måte gjerne, som et slags "collective" 😊Plukke opp energi, gå i dybden på hva flere trenger hjelp til og problemstillinger flere har ❤️ Ts🌸 Anonymkode: af90b...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Del Skrevet 21. april Jeg er tvillingen og han er vekten. Hva ser du om denne relasjonen og hva som skjer vidre ? 💖 Anonymkode: 34e6c...3a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #9 Del Skrevet 21. april Burde ikke ts si litt om seg selv og bakgrunnen for at h*n tilbyr en seanse? Anonymkode: f04f0...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #10 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Burde ikke ts si litt om seg selv og bakgrunnen for at h*n tilbyr en seanse? Anonymkode: f04f0...db7 Har et genuint ønske om å hjelpe mest mulig mennesker i forskjellige situasjoner Fordi jeg sliter med lavt energinivå så er det lettere å hjelpe på mine TikTok kontoer. Tenkte å legge kort i dag kanskje, og dersom dere inne her ønsker kan jeg ta opp dette? ❤️ Var gjerne litt uklart i HI, ser den TS Anonymkode: af90b...61a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå