AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Del Skrevet 21. april 2024 De fleste som lager drama og blir kaldt dramaqueen er ikke klar over at det selv, fordi den typen mennesker har ofte lite selvinnsikt, men av og til kan det jo være feilbetegnelse på et menneske. Du som har blitt kallt dramaqueen, hvorfor ble et det? Anonymkode: da26a...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Del Skrevet 21. april 2024 🤣Selvfølgelig ingen som svarer Anonymkode: da26a...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg overreagerer på alt. Anonymkode: 298de...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 21. april 2024 #4 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg overreagerer på alt. Anonymkode: 298de...e52 Fordi du er usikker eller fordi du like å lage max ut av ting? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #5 Del Skrevet 21. april 2024 14 minutter siden, Macro said: Fordi du er usikker eller fordi du like å lage max ut av ting? Fordi "den indre stressregulatoren" er ødelagt. Anonymkode: 298de...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #6 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg forsøkte å sette grenser. Nei, mamma du kan ikke bare gå rett inn i huset når det passer deg. Jeg ga deg nøkkelen for nødsituasjoner, ikke for at du skulle marsjere inn annenhver dag. Gjerne kom på besøk, men ring eller send en melding først. Anonymkode: a9947...b93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #7 Del Skrevet 23. april 2024 Det er de andre som skaper drama ved dårlig oppførsel. De bare tror jeg er en pushover, noe jeg ikke er, jeg er en fighter eller runner ikke pushover. Anonymkode: 86e51...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #8 Del Skrevet 24. april 2024 Jeg bruker ikke betegnelsen dramaqueen som en geenrell merkelapp på utadvendte, emosjonelle personer som tar litt plass. Når folk har karaktertrekk som nærmer seg/ligner på histrionisk/dramatiserende personlighetsforstyrrelse, synes jeg imidlertid det kan være treffende å bruke dette ordet. Disse trekkene befinner seg selvsagt på et spekter, så det er fullt mulig å ha dem på en svært tydelig måte, men ikke i så ekstrem grad at det er snakk om en personlighetsforstyrrelse. https://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/personlighetsforstyrrelser/dramatiserende-personlighetsforstyrrelse Diagnosen krever minst fem av følgende symptomer: Opplever det som ubehagelig å ikke være midtpunkt Forførende, upassende eller provoserende oppførsel Veldig opptatt av utseende. Bruker utseendet til å tiltrekke seg oppmerksomhet Dramatiske, skiftende og overdrevne følelser Anser forholdet til andre som mer intime enn de er Manipulerende Impulsive Blir lett påvirket av andre Kan uttrykke sterke meninger, men har få detaljer eller fakta knyttet til disse Trenger umiddelbar tilfredsstillelse og blir lett lei og frustrert Anonymkode: 485e0...596 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå