Gå til innhold

UFO?

Gjest Gjest_Ola_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ola_*

Hvor er det blitt av alle UFOene?

For noen år siden hørte vi jo om folk som så UFO'er ganske ofte, men nå er det blitt helt stille.

Er de som så UFOer blitt opptatt av andre ting, f.eks. konspirasjonsteorier om 9/11 og lignende?

Uansett, deilig å være kvitt UFOene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med så mye faenskap og krangling som er på denne jorda er det i grunnen ikke så rart at ET holder seg der han er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFOER er tross alt bare ting du ikke kan identifisere og ikke nøvendig et romskip.

F,eks ser du noe på himmelen som du ikke ser hva er og det er et fly men du ser det ikke da er det en UFO.

Jeg så en UFO for ikke så lenge siden fordi jeg kunne ikke identifisere hva det var oppe i luften, Mest sansynlig var det et fly men når jeg ikke kunne identifisere det så ble det en UFO.

Uidentifiserende Flyvende Objekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ola_*
UFOER er tross alt bare ting du ikke kan identifisere og ikke nøvendig et romskip.

F,eks ser du noe på himmelen som du ikke ser hva er og det er et fly men du ser det ikke da er det en UFO.

Ja, er jo klar over det da. Så du mener at de som så UFOer nå har skjønt at det er fly de ser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller at de ikke får den oppmerksomheten de fikk tidligere, og da er det ikke like spennende å fortelle det offentlig. Om det gjøres observasjoner kan du sikkert finne ut på nettsider som er for spesielt interesserte....tror en heter overnaturlig.no.....men er ikke helt sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The truth is out there...  :sjarmor:

Vel, det jo noe som er out there i alle fall. :ler:

UFO er vel til stede hele tiden, siden det handler om uidentifiserte flygende objekt. Men med tanke på UFO slik begrepet har blitt, nesten et synonym til flygende tallerkener, så er dagens mote andre konspirasjonsteorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...