AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg er med i en rosacea-gruppe på Facebook, der en hudpleier nylig skrev at produkter som styrket hudbarrieren hadde hatt stor effekt på hennes rosacea. Noen som har testet ut dette og merket forbedring? Hadde jo vært fantastisk om det fungerte. Jeg skal snart gå til innkjøp av nye hudpleieprodukter så hadde vært fint å høre erfaringer Anonymkode: 7076f...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 21. april 2024 #2 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg har ikke rosacea selv og derfor ingen erfaring, men det gir mening. En svekket hudbarriere gjør huden mer utsatt for irritasjon og inflammasjon, og rosacea er en betennelsestilstand i huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Del Skrevet 21. april 2024 Jo mindre produkter på huden jo absolutt bedre og det som styrker hudbarrieren. Har selv rosascea, så å la huden være så mye som mulig i fred og unngå raffinert sukker og melkeprodukter er det som funker for meg hvertfall. Anonymkode: 376fd...ea0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er med i en rosacea-gruppe på Facebook, der en hudpleier nylig skrev at produkter som styrket hudbarrieren hadde hatt stor effekt på hennes rosacea. Noen som har testet ut dette og merket forbedring? Hadde jo vært fantastisk om det fungerte. Jeg skal snart gå til innkjøp av nye hudpleieprodukter så hadde vært fint å høre erfaringer Anonymkode: 7076f...450 Sa hun hvilke produkter? Anonymkode: 9c973...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #5 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg har mild rosacea og her er det Soolantra som ble redningen, huden er helt fin nå. Jeg aner ikke om den har effekt på større plager. Anonymkode: 8ded9...426 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #6 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg bruker produkter med azealinsyre f.eks Acticlear fra Elixir. Bruker også Sulfactil-rensen fra samme merke et par ganger i uken. Merker stor forskjell på huden i form av urenheter og rødhet når jeg ikke bruker disse. Man må bruke solkrem når man bruker Acticlear. Anonymkode: 350d8...666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 25. april 2024 #7 Del Skrevet 25. april 2024 Rosacea er sterkt koblet opp i mot hvordan tarmen din har det. Så styrker du tarmen så styrker du automatisk hudbarrieren 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #8 Del Skrevet 26. april 2024 For meg skyldes roscea arv. Produkter, mat og alt det der, kan bidra litt, ja. Men eneste som fungerer er laser. Anonymkode: b9aa7...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 26. april 2024 #9 Del Skrevet 26. april 2024 tøttaa skrev (23 timer siden): Rosacea er sterkt koblet opp i mot hvordan tarmen din har det. Så styrker du tarmen så styrker du automatisk hudbarrieren 😊 Ikkje noko automatikk i det nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå