AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg fikk opp «maksimal» i dag, og i dag kan jeg ikke ta ny test. Er det riktig? Det kommer bare opp «andre dag med maksimal fruktbarhet» på skjermen. Anonymkode: ddf77...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Del Skrevet 21. april 2024 Helt korrekt. Anonymkode: f777c...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 7.35): Helt korrekt. Anonymkode: f777c...cf4 Ekspander Takk for svar. Skal man ikke teste mer i hele syklusen? Bruker strimmel-tester i tillegg for å se når de blir svakere igjen. Dette er første syklusen med monitor. Anonymkode: ddf77...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 11.13): Takk for svar. Skal man ikke teste mer i hele syklusen? Bruker strimmel-tester i tillegg for å se når de blir svakere igjen. Dette er første syklusen med monitor. Anonymkode: ddf77...07e Ekspander Du trenger nok ikke teste mer da du mest sannsynlig har hatt eggløsning nå. Selv får jeg EL på ettermiddagen den første dagen med "maksimal", fordi LH begynner å stige allerede dagen før dette. Hvis du føler du må teste mer må du bruke vanlige strimler. Jeg har for min del slutta å teste etter jeg får peak på strimmel, fordi jeg ser ikke vitsen siden LH ville gått ned igjen uavhengig av om egget løsnet eller ikke. Den eneste gangen jeg har fått positiv eggløsningstest uten å faktisk få eggløsning var da jeg hadde influensa, og da gikk LH ned igjen før den steg enda mer uka etter når feberen var borte og egget løsnet da en uke forsinket. Anonymkode: 3067c...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #5 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 20.45): Du trenger nok ikke teste mer da du mest sannsynlig har hatt eggløsning nå. Selv får jeg EL på ettermiddagen den første dagen med "maksimal", fordi LH begynner å stige allerede dagen før dette. Hvis du føler du må teste mer må du bruke vanlige strimler. Jeg har for min del slutta å teste etter jeg får peak på strimmel, fordi jeg ser ikke vitsen siden LH ville gått ned igjen uavhengig av om egget løsnet eller ikke. Den eneste gangen jeg har fått positiv eggløsningstest uten å faktisk få eggløsning var da jeg hadde influensa, og da gikk LH ned igjen før den steg enda mer uka etter når feberen var borte og egget løsnet da en uke forsinket. Anonymkode: 3067c...e7a Ekspander Ja, jeg tester med strimler i tillegg. Jeg trodde LH ikke gikk ned igjen hvis ikke egget løsnet, da lærte jeg noe nytt! Anonymkode: ddf77...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå