Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2002 #1 Del Skrevet 11. november 2002 neon som har den videste anelse om hvor vrådal ligger i norge og hvordan man kommer seg dit fra oslo? skal på et julebord der om to uker og vet ikke helt veien! kanskje ikke helt praktisk men...vi er ti jenter som med 3 biler skal finne frem alene uten et skikkelig mannfolk som kartleser! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 11. november 2002 #2 Del Skrevet 11. november 2002 Kjøp dere et kart/kartbok - eller søk i kartdatabaser på nettet. Der skal man kunne finne gode veibeskrivelser. Tror Statens Veivesen har en slags AutoRoute på sine sider som er veldig kjekk å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 11. november 2002 #3 Del Skrevet 11. november 2002 Vanligvis finner jeg alt av kjørebeskrivelser på www.shell.no og deres GeoStar. Men denne gangen måtte den gi tapt :-( Men på sidene til www.hvor.no ja der fant jeg det. God tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 11. november 2002 #4 Del Skrevet 11. november 2002 Vrådal ligger syd-vest for Oslo, i Telemark mener jeg å huske. Forøvrig et kjempefint sted å dra til. Gled dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 12. november 2002 #5 Del Skrevet 12. november 2002 Kviteseid kommune i Telemark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå