Sofies Skrevet 20. april #1 Del Skrevet 20. april For meg er det lyden av tastatur, når noen går med høyhælede sko, av en eller annen grunn så synes jeg lyden av hester som går eller løper er behagelig å høre på 😂, når man blar ett og ett ark i et blad... Synes det er så rart at jeg synes det er deilig å høre på haha, skjønner ikke... Hva er dine triggere?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 20. april #2 Del Skrevet 20. april Soft speaking, hvisking, når de "klør" på mikrofonene, når de skraper med neglene på en bok og "tegner" med fingrene på boken. Før jeg oppdaget ASMR for 11 år siden, så elsket jeg å se matlaging, sminkevideoer og Bob Ross 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Del Skrevet 20. april Visuelt opp i ansiktet (skuespill sminkør f.eks), å se ekte massering eller hodebunnsmassasje/hair pulling, skrive på papir. Anonymkode: 963c6...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Del Skrevet 20. april Anticipatory ASMR er favoritten når det gjøres skikkelig. Elsker også videoer der de hvisker/snakker lavt i mikrofonen og går fra øre til øre, sånn som her: Anonymkode: 2df2c...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Del Skrevet 21. april Forsiktig, crisp hvisking, helst ikke for nære mikrofonen. Asmr som inkluderer treverk eller vann. Tapping. Alt uten for mye bakgrunnsstøy. Anonymkode: ccb2b...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå