AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #1 Skrevet 20. april 2024 Skal selge bolig og megler videreformidlet at det var en som ønsket privatvisning. Vedkommende snakket gebrokkent engelsk og jeg er heller ikke noe stødig i engelsk. Burde jeg forvente at megler tar slike privatvisninger? Anonymkode: 6f3b3...a69
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #2 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal selge bolig og megler videreformidlet at det var en som ønsket privatvisning. Vedkommende snakket gebrokkent engelsk og jeg er heller ikke noe stødig i engelsk. Burde jeg forvente at megler tar slike privatvisninger? Anonymkode: 6f3b3...a69 Jeg er på jakt etter bolig, jeg forventer at privatvisning skjer med megler og ikke selger. Anonymkode: 405ec...056 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #3 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er på jakt etter bolig, jeg forventer at privatvisning skjer med megler og ikke selger. Anonymkode: 405ec...056 Kan jeg spørre hvorfor? Ts. Anonymkode: 6f3b3...a69
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Skrevet 21. april 2024 Står ingenting i kontrakten vi har med megler om hvem som holder privatvisninger. Men trodde vanlig praksis var at det var en del av deres jobb. Anonymkode: 6f3b3...a69
newman01 Skrevet 21. april 2024 #5 Skrevet 21. april 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er på jakt etter bolig, jeg forventer at privatvisning skjer med megler og ikke selger. Anonymkode: 405ec...056 Kan jeg da sende faktura for megleren til deg om du velger å ikke kjøpe? Uansett, hva skal du med megleren? De kan jo ingenting om boligen…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #6 Skrevet 21. april 2024 Megler har jo en egeninteresse i å bistå ifm en slik visning, siden vedkommende får provisjon ved salg. Dog må du regne med å betale noen kroner for den tjenesten. Du kan uansett være tjent med at megler(assistent) tar seg av dette: Da er det inen fare for at det oppstår misforståelser som kjøper senere kan "krangle" om. Anonymkode: 082a2...257
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #7 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kan jeg spørre hvorfor? Ts. Anonymkode: 6f3b3...a69 Om jeg skal vurdere bruke flere millioner så ønsker jeg først og fremst forholde meg til en profesjonell part. newman01 skrev (4 timer siden): Kan jeg da sende faktura for megleren til deg om du velger å ikke kjøpe? Uansett, hva skal du med megleren? De kan jo ingenting om boligen… Det er ikke mitt problem om du har valgt en meglerpakke hvor lukkede visninger ikke inngår, det er isåfall en risiko du selv har valgt, og da regner jeg med du også opplyser i salgsannonse at du krever betalt for privatvisning med megler... Anonymkode: 405ec...056
Lucky_Jack Skrevet 21. april 2024 #8 Skrevet 21. april 2024 On 4/20/2024 at 10:42 PM, AnonymBruker said: Skal selge bolig og megler videreformidlet at det var en som ønsket privatvisning. Vedkommende snakket gebrokkent engelsk og jeg er heller ikke noe stødig i engelsk. Burde jeg forvente at megler tar slike privatvisninger? Anonymkode: 6f3b3...a69 Ja det kan du forvente at megler gjør, om du er villig til å betale megler for å stille opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå