AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #1 Skrevet 20. april 2024 Født 1 gang, nå er det 6mndr...vi startet å ha sex med samleie igjen etter 3mndr. Nå får jeg orgasme MYE lettere ved samleie, før tok det litt tid. Men nå skal det så lite til....er jeg blitt overfølsom?? Luksusproblem... 🤗 Anonymkode: e6be9...aff 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #2 Skrevet 20. april 2024 Så heldig du er, skulle ønske det var slik her! Har født to barn og sexlivet er rasert, dessverre. Anonymkode: 21306...8fb 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så heldig du er, skulle ønske det var slik her! Har født to barn og sexlivet er rasert, dessverre. Anonymkode: 21306...8fb Rasert hvordan? Anonymkode: e6be9...aff
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så heldig du er, skulle ønske det var slik her! Har født to barn og sexlivet er rasert, dessverre. Anonymkode: 21306...8fb Samme her etter ett barn. Jeg er vid som Romeriksporten Anonymkode: c9bd9...d4b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #5 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Samme her etter ett barn. Jeg er vid som Romeriksporten Anonymkode: c9bd9...d4b Det kan jo trenes opp da...søk all hjelp du kan få Ikke gi opp! Jeg trente også litt etterpå...men var godt trent før jeg ble gravid. Styrketrening er utrolig viktig, kanskje det best tipset jeg kan gi noen. Bygge seg opp skikkelig i minst et år før man blir gravid... https://www.forskning.no/forebyggende-helse-menneskekroppen-norges-idrettshogskole/trening-av-bekkenbunnen-kan-gi-okt-sexglede-etter-fodsel/1794101 https://www.apotek1.no/intim-og-underliv/bekkenbunnstrening Anonymkode: e6be9...aff
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #6 Skrevet 21. april 2024 Heldig! Her har følelsen gått så mye ned at jeg ikke nyter sex mer. Og det er snart 16 år siden jeg fødte. Vi prøvde alt, men det endte opp med skilsmisse. Som jeg forstår, unner ham et sexliv😅 Anonymkode: 543cc...010 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #7 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heldig! Her har følelsen gått så mye ned at jeg ikke nyter sex mer. Og det er snart 16 år siden jeg fødte. Vi prøvde alt, men det endte opp med skilsmisse. Som jeg forstår, unner ham et sexliv😅 Anonymkode: 543cc...010 Trist, men som du sier. Sexliv er så viktig, et forhold uten sex går aldri. Om ikke begge er 100% enige om det....men svært få er jo det da. Men så holder de ut å tror at ting skal bli bedre 😅. Kunne aldri levd uten sex for min del. Mistet du virkelig følsomhet i klitoris også? Anonymkode: e6be9...aff 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #8 Skrevet 21. april 2024 Og dette gjør dere frivillig.... Anonymkode: f5605...d39 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #9 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trist, men som du sier. Sexliv er så viktig, et forhold uten sex går aldri. Om ikke begge er 100% enige om det....men svært få er jo det da. Men så holder de ut å tror at ting skal bli bedre 😅. Kunne aldri levd uten sex for min del. Mistet du virkelig følsomhet i klitoris også? Anonymkode: e6be9...aff Ja, virker sånn altså. Jeg kan komme med myyyye jobb, men det er slitsomt og ikke noe jeg ønsker å styre med når jeg har sex. Han jeg er sammen med nå, synes ikke sex er så nøye, så det passer meg bedre. Vi kan ha sex, men jeg kommer aldri. Jeg må onanere (lenge) før jeg er i nærheten. Anonymkode: 543cc...010 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #10 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og dette gjør dere frivillig.... Anonymkode: f5605...d39 Nei. Jeg fikk barn fordi prevensjonen sviktet. Anonymkode: 543cc...010
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #11 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Jeg fikk barn fordi prevensjonen sviktet. Anonymkode: 543cc...010 Så da mistet du all råderett over deg selv? Anonymkode: 9dc2b...9d3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #12 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så da mistet du all råderett over deg selv? Anonymkode: 9dc2b...9d3 Spiller det egentlig noen rolle for andre enn meg selv hvorfor jeg beholdt mitt nydelige barn? Selv om jeg ikke ble gravid planlagt, altså det skjedde ufrivillig fordi vi brukte prevensjon, er det ikke sånn at man automatisk tenker "jeg må ta abort asap" når man først blir gravid. Så råderetten hadde jeg i aller høyeste grad. Anonymkode: 543cc...010 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #13 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spiller det egentlig noen rolle for andre enn meg selv hvorfor jeg beholdt mitt nydelige barn? Selv om jeg ikke ble gravid planlagt, altså det skjedde ufrivillig fordi vi brukte prevensjon, er det ikke sånn at man automatisk tenker "jeg må ta abort asap" når man først blir gravid. Så råderetten hadde jeg i aller høyeste grad. Anonymkode: 543cc...010 Ok. Anonymkode: 9dc2b...9d3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #14 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det kan jo trenes opp da...søk all hjelp du kan få Ikke gi opp! Jeg trente også litt etterpå...men var godt trent før jeg ble gravid. Styrketrening er utrolig viktig, kanskje det best tipset jeg kan gi noen. Bygge seg opp skikkelig i minst et år før man blir gravid... https://www.forskning.no/forebyggende-helse-menneskekroppen-norges-idrettshogskole/trening-av-bekkenbunnen-kan-gi-okt-sexglede-etter-fodsel/1794101 https://www.apotek1.no/intim-og-underliv/bekkenbunnstrening Anonymkode: e6be9...aff Nei, kjære deg, det er ikke bare å trene seg opp. Tror du ikke et helt elementært tiltak som bekkenbunnstrening er prøvd? Selvfølgelig er det prøvd! Det er mange som mener at det ikke er sant, men man blir faktisk permanent endret nedentil. Muskler og vev strekkes og utvides noe ekstremt og man kan i tillegg få skader som ikke er lett å oppdage (siden screening etter fødsel er ikke-eksisterende her til lands). Og noen skader er ikke mulig å reparere med dagens teknologi og kunnskap. Ikke alle plages heldigvis, og mange føler de er akkurat som før og at sexlivet er like bra eller bedre enn før. Men noen får såpass mye større åpning og endret skjede at for eksempel samleie ikke er så givende lenger. Og noen får problemer med fremfall eller andre ting som påvirker det. Anonymkode: 21306...8fb 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #15 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så da mistet du all råderett over deg selv? Anonymkode: 9dc2b...9d3 Men ærlig talt. Hvis man hadde fortalt at man tok abort fordi man ikke ville risikere sexlivet... du skjønner jo hvor mye hets og kjeft man hadde fått da? Spesielt som kvinne. Anonymkode: 21306...8fb 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #16 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men ærlig talt. Hvis man hadde fortalt at man tok abort fordi man ikke ville risikere sexlivet... du skjønner jo hvor mye hets og kjeft man hadde fått da? Spesielt som kvinne. Anonymkode: 21306...8fb Dette. Man får jo tilogmed hets når man tar abort av medisinske grunner. Anonymkode: 543cc...010 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #17 Skrevet 21. april 2024 Jeg har også mye mer følelse! Og etter fødsel har jeg orgasmer som er helt vanvittige 🙈 du er ikke alene ts! Anonymkode: 1267f...6b1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #18 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Født 1 gang, nå er det 6mndr...vi startet å ha sex med samleie igjen etter 3mndr. Nå får jeg orgasme MYE lettere ved samleie, før tok det litt tid. Men nå skal det så lite til....er jeg blitt overfølsom?? Luksusproblem... 🤗 Anonymkode: e6be9...aff Sånn var det for meg og, ble mer følsom og opplevde bedre sex etter å ha fått både et og to barn. Anonymkode: d79dd...6a5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #19 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har også mye mer følelse! Og etter fødsel har jeg orgasmer som er helt vanvittige 🙈 du er ikke alene ts! Anonymkode: 1267f...6b1 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sånn var det for meg og, ble mer følsom og opplevde bedre sex etter å ha fått både et og to barn. Anonymkode: d79dd...6a5 Godt å høre ❤️ Nå er jeg fornøyd med en "kjappis", da jeg er i mål på bare etpar min.. 🤗 Anonymkode: e6be9...aff
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #20 Skrevet 21. april 2024 Underlivet er helt normalt, har like mye sex etter som før barn. Bortimot daglig.. Kommer ikke ved slikking lenger, men kommer vaginalt. Det er nydelig 🤩 Anonymkode: 52eb7...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå