Gå til innhold

Jeg gikk ifra x og det gjør fremdeles vondt , hvorfor ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ifra x for ca 1,5 år siden ,han har vært utflyttet i 1 år , jeg har nylig fått ny kjæreste , hvor alt er perfekt , men vet at x fremdeles ikke er over meg , og det gjør så vondt å høre . Hvorfor blir jeg så preget av dette ? Jeg vet med sikkerhet at vi har de siste årene kun vært som gift for hverandre ,( vondt for barna å leve under samme tak som oss feks) allikavel kan det komme dager hvor jeg får fryktelig vondt  , og sliter med å sove spise . ( en stor dose skyldfølelse også siden jeg har funnet ny , og det er urettferdig siden jeg også valgte å gå ) . 

Er det flere som kan ha det sånn? Hvorfor gjør det så vondt til tider ?

Anonymkode: abe2e...f45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig samvittighet for at du forlot han?

AnonymBruker
Skrevet

Sorg fordi livet ikke ble slik du trodde (ikke klare å holde sammen med partner livet ut, gi barna ETT hjem osv). Man har lagt ned stor innsats og investert mange følelser i noe som raknet osv. Miste kontakt med medlemmer av svigerfamilie som man er glad i. 

Jeg angrer ikke på skilsmissen, den var nødvendig og riktig. Jeg har ny samboer som jeg har vært med i tolv år. Barna er voksne. Men jeg kan fremdeles føle sorg over at jeg gjorde barna mine til skilsmissebarn. 

Anonymkode: 894b0...0a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...