Gå til innhold

Sen responstid ved lasting av ny side/nytt innlegg

Gogglebox

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for at dere sier ifra, jeg skal melde det videre. Hvilken nettleser og enhet er det dere bruker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer fint hos meg nå, både på Samsung telefon (nyeste Android-versjon) med Samsung nettleser, og også Windows 11 PC med Chrome nettleser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ulidelig tregt her igjen… 

bruker nyeste iPhone med oppdatert Safari. Problemet er kun på innlasting av "siste innlegg".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, lasting av Siste Innlegg er fryktelig tregt. 

Samsung S23+, Samsung nettleser, oppdatert til siste Android-versjon

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treigt igjen, ja. Stopper innimellom helt opp slik at jeg får bad gateway-skjermbilde. Bruker safari på ipad.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smurfebuss skrev (6 minutter siden):

Treigt igjen, ja. Stopper innimellom helt opp slik at jeg får bad gateway-skjermbilde. Bruker safari på ipad.

Samme her! Når jeg trykker på neste side på siste innlegg går det også supertreigt. Har vært sånn av og på i ca en uke hos meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endret: Ser at noen allerede har bekreftet at det går tregt 😅

Endret av Queen19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (6 timer siden):

Nå er det ulidelig tregt her igjen… 

bruker nyeste iPhone med oppdatert Safari. Problemet er kun på innlasting av "siste innlegg".

Her også 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bedre en liten periode, men nå er det full stopp hvis man ønsker å laste inn nyeste innlegg. Eneste som fungerer er å gå inn via tema. Bruker iphone og ipad, like treigt begge steder

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det feilsøkes hva som forårsaker nedetiden og tregheten, men dette tar dessverre litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forumet har vært helt nede flere ganger i dag også, kun møtt feilmelding. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var super trengt forgje helg, ("siste innlegg" som andre skriver) så løsnet det på forgje søndag og vært bra helt til nå. I dag er det helt ute igjen. Kom ikke inn i hele formiddag, og nå er det error på error og jeg får ikke postet noe som helst i noen tråder. Selv i denne tråden og dette innlegget har jeg forsøkt postet 8-9 ganger og  får opp "[Template forums/front/topics/topic is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] 

Som jeg får opp overalt jeg når prøver å poste. I tillegg fungerer ikke mine innlegg eller når jeg prøver å gå inn på profilen min. Da får jeg bare opp "Beklager Noe gjekk galt, prøv igjen. 

Nå går det derimot ganske bra igjen i og med at jeg får postet denne posten men fremdeles er "siste innlegg" treeeeeigt å laste inn sidene.

Bruker bare samsung Internett på mobilen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det raskere igjen. Ikke så raskt som vanlig, men er ikke ekstremt tregt hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har vært problemer hos leverandøren vår, og problemet skal være midlertidig fikset i går slik at det løsnet for de aller fleste. Det blir undersøkt bedre denne uken for å unngå at denne feilen skjer igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det sakte igjen, etter to dager hvor det har fungert greit.

Det tar 9 sekunder å laste inn "siste innlegg". Alt annet fungerer bra. 

Endret av Sugar&Spice
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som opplever problemer igjen? Hos meg er det treghet på både iPhone og PC med to forskjellige nettlesere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Queen19 said:

Flere som opplever problemer igjen? Hos meg er det treghet på både iPhone og PC med to forskjellige nettlesere. 

Ja! Så jævla irriterende at jeg snart går over til utelukkende reddit 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...