Roadrunner Skrevet 5. mai #41 Del Skrevet 5. mai Nå er det jo verre enn noen gang! Gav opp etter 45 sekunder venting, endte til slutt med en Cloudflare error. Og hvorfor er det absolutt verst i helgene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 5. mai #42 Del Skrevet 5. mai 1 minutt siden, Roadrunner said: Nå er det jo verre enn noen gang! Gav opp etter 45 sekunder venting, endte til slutt med en Cloudflare error. Og hvorfor er det absolutt verst i helgene? Sikkert et signal om at vi heller bør finne på noe bedre i helgene. Her varierer det mellom 30 sekunder responstid og full nedetid. Så da står valget mellom Netflix og joggetur, har ikke helt bestemt meg enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. mai #43 Del Skrevet 5. mai brainstorm skrev (1 minutt siden): Sikkert et signal om at vi heller bør finne på noe bedre i helgene. Her varierer det mellom 30 sekunder responstid og full nedetid. Så da står valget mellom Netflix og joggetur, har ikke helt bestemt meg enda. Du er kanskje inne på noe. Men jeg har altså akkurat kommet hjem etter en 2-timers skogstur,så litt KG burde være innafor. Får kanskje rydde litt i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. mai #44 Del Skrevet 5. mai Drittreigt å laste siste innlegg her også. Jævlig irriterende. Rart de ikke får til å fikse det. Mine innlegg lastes som normalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 5. mai #45 Del Skrevet 5. mai Tregheter her og, alt fra å komme seg inn på forumet fra en annen nettside til lasting av nye innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5. mai #46 Del Skrevet 5. mai Helt håpløst… jeg har hatt problemer nesten hele tiden.. men får beskjed her i tråden at "nå er alt normalt" eh.. nei 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai #47 Del Skrevet 5. mai Alt bra her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 5. mai #48 Del Skrevet 5. mai (endret) Treigt igjen, ja. Særlig «siste innlegg». Endret 5. mai av smurfebuss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 5. mai #49 Del Skrevet 5. mai Samme her. Trodde det var min mobil. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 5. mai #50 Del Skrevet 5. mai Er tregheter her igjen også, jeg fikk også en gateway error for noen timer siden. Sist gang det her dreiv på, fikk jeg ikke en gang muligheten til å kommentere i denne tråden, fikk bare feilmeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 5. mai #51 Del Skrevet 5. mai Nå er det helt håpløst her inne. Er veldig treig, og får feilmeldinger ofte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai #52 Del Skrevet 5. mai Nå er det treigt hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 6. mai #53 Del Skrevet 6. mai Takk for at dere sier ifra. Dette er vel andre eller tredje helgen vi opplever dette problemet og det er absolutt ikke noe vi ønsker at skal skje, og vi må tydeligvis gå litt dypere for å finne ut hvor problemet ligger. Så da krysser jeg alt som krysses kan for at dette var siste helgen hvor problemet oppstod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 6. mai #54 Del Skrevet 6. mai 10 minutter siden, Forumansvarlig said: Takk for at dere sier ifra. Dette er vel andre eller tredje helgen vi opplever dette problemet og det er absolutt ikke noe vi ønsker at skal skje, og vi må tydeligvis gå litt dypere for å finne ut hvor problemet ligger. Så da krysser jeg alt som krysses kan for at dette var siste helgen hvor problemet oppstod. Det er fortsatt tregt. Dere får neppe fikset det siden dere ikke vet det er problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 6. mai #55 Del Skrevet 6. mai venus* skrev (5 minutter siden): Det er fortsatt tregt. Dere får neppe fikset det siden dere ikke vet det er problemer. Beklager om jeg uttrykte meg som at vi ikke er klar over problemet. Dette med treghet og nedetid treffer også oss i moderatorteamet, så vi er dessverre veldig klar over at problemet er vedvarende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 6. mai #56 Del Skrevet 6. mai Vi ønsker naturligvis løse opp i dette. Det viser seg at en oppgradering av forumprogramvaren den 19. april har ført til en helt annerledes bruk av databaseressursene enn tidligere. Det har ført til en høyere CPU-bruk generelt sett, som gjør at den har lettere for å stange i taket. Vi jobber med å undersøke videre i årsaken til dette, og finne en løsning. I mellomtiden vil blant annet automatisk oppdatering av "Dette snakker vi om nå" slås av, slik at denne ikke lenger oppdaterer seg mens man ser på den en periode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai #57 Del Skrevet 6. mai Funker fint her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 7. mai #58 Del Skrevet 7. mai I dag har jeg hatt mer trøbbel med "mine innlegg" enn "nylig aktivitet" 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 8. mai #59 Del Skrevet 8. mai jeg har i alle fall fått en del "Error 503 Backend fetch failed eller "Gateway time-out" i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polymorph Skrevet 9. mai #60 Del Skrevet 9. mai Var normalt i 3 dager hos meg, men i dag er det kjempetreigt igjen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå