tindar Skrevet 20. april 2024 #1 Skrevet 20. april 2024 Hei, Jeg er på jakt etter den perfekte blå jeansen. Har lett en stund, men finner ingen som har passe lengde i bena. Er det noen som har tips til den perfekte jeansen for oss rundt 1.60? Vet det går an å legge opp, men foretrekker å ikke måtte det. Liker bukser som sitter ganske tett rundt rumpe og lår, men som er vide nederst. Typ sånn her:
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Skrevet 21. april 2024 Ca 30 tommer i beinlengde. Det burde jo greit å finne fx hos Levis? Denim destination? Perfect jeans? Anonymkode: c5f3a...819
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Skrevet 21. april 2024 Søk på petite? Og 30 tommer i lengde, har jo nesten alle merker. 32 er standarden Anonymkode: 29445...b2f
tindar Skrevet 21. april 2024 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2024 Takk for gode tips. Skjønner at det går an å søke det opp, men var mer på jakt etter tips om spesifikke modeller/merker som andre lave damer er fornøyd med ☺️
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #5 Skrevet 22. april 2024 Jeg har en Levis ribcage som ligner på den på bildet, lengde 29 passer til meg som er 1.62 ca. Liker også Levis 724, den er litt smalere i beina enn ribcage og har mer stretch så er mer behagelig. Den har jeg i lengde 28. Anonymkode: e033e...20b
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #6 Skrevet 22. april 2024 Jeg er 163 høy, har nylig kjøpt to jeans på Lindex jeg liker godt; Hanna og Nea. Anonymkode: ae391...ae4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #7 Skrevet 22. april 2024 tindar skrev (9 timer siden): Takk for gode tips. Skjønner at det går an å søke det opp, men var mer på jakt etter tips om spesifikke modeller/merker som andre lave damer er fornøyd med ☺️ Men selv om en er lav, går en ut og inn på ulike steder og bruker ulike størrelser. Alle typiske jeans-merkene har vel 30’’ i beinlengde Anonymkode: c5f3a...819
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #8 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men selv om en er lav, går en ut og inn på ulike steder og bruker ulike størrelser. Alle typiske jeans-merkene har vel 30’’ i beinlengde Anonymkode: c5f3a...819 30 kan faktisk være litt for langt til oss som er korte i beina. Varierer litt for ulike merker og modeller. Anonymkode: e033e...20b
tindar Skrevet 22. april 2024 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men selv om en er lav, går en ut og inn på ulike steder og bruker ulike størrelser. Alle typiske jeans-merkene har vel 30’’ i beinlengde Anonymkode: c5f3a...819 Ja, jeg forstår at også lave damer er forskjellige. Mange butikker tar ikke inn bukser som er kortere enn 32, og feks H&M (som bildet jeg posta er fra) har en standardlengde som er vesentlig lenger. Det samme gjelder mange andre butikker. Og så liker jeg å prøve jeans i butikk, heller enn å klikke hjem mange ulike modeller. Takk for alle som har gitt tips. Er også fornøyd med Levis Ribcage selv, men vil gjerne ha en modell som ikke er SÅ høy i livet denne gangen. Rett under navlen hadde vært perfekt!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #10 Skrevet 22. april 2024 Det er ikke lett for oss med korte ben å finne bukse, nei. Og enda vanskeligere hvis man har litt mage....(epleform). Jeg går nå kun i bukser fra Vero Moda, sånne som er smale nede og knytning oppe. Føler meg som en kjerring i de, men det eneste jeg finner som passer. Har prøvde Hanna hos Lindex. Den satt veldig fint på, men største størrelsen deres i butikk går ikke rundt magen min. Her kan man heldigvis bestille større på nett, og jeg venter spent på min bukse nå. Ellers florerer det av dongeritights, men ikke alle kler det, eller ønsker bukser som her helt tettsittende og ALTFOR mye stretch i... Anonymkode: d2e5b...0c4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #11 Skrevet 22. april 2024 Skjønner ikke problemet med å legge opp? Jeg er litt lavere en 160, men jeg har et bredt utvalg å velge mellom da jeg leverer alle bukser inn og får de lagt opp så slipper jeg dette problemet. Anonymkode: bfa88...b95
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #12 Skrevet 27. april 2024 Jeg er 160, bruker bukser fra Lois og Wrangler. Anonymkode: db231...0c3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #13 Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 12.24): Det er ikke lett for oss med korte ben å finne bukse, nei. Og enda vanskeligere hvis man har litt mage....(epleform). Jeg går nå kun i bukser fra Vero Moda, sånne som er smale nede og knytning oppe. Føler meg som en kjerring i de, men det eneste jeg finner som passer. Har prøvde Hanna hos Lindex. Den satt veldig fint på, men største størrelsen deres i butikk går ikke rundt magen min. Her kan man heldigvis bestille større på nett, og jeg venter spent på min bukse nå. Ellers florerer det av dongeritights, men ikke alle kler det, eller ønsker bukser som her helt tettsittende og ALTFOR mye stretch i... Anonymkode: d2e5b...0c4 Hva er dongeritights bukse? Link Anonymkode: 8193e...a7b
IkkeStudentLenger Skrevet 28. april 2024 #14 Skrevet 28. april 2024 Har kjøpt olabukser fra cavour, de har fungert i lengden for meg iallefall. Jeg er 161.
Honey Dew Skrevet 29. april 2024 #15 Skrevet 29. april 2024 Alice fra Kappahl er bukser beregnet på oss kortbeinte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå