AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #1 Skrevet 20. april 2024 Hei! jeg er utrolig dårlig på hvordan slike ting fungerer men jeg jobbet fulltid i hele fjor, pr dags dato sykemeldt og vært det en stund, kommer til å være dette fremover desverre, vil jeg få feriepengene fra i fjor mine utbetalt samtidig som jeg mottar sykepenger? 😊 Anonymkode: e6130...ddd
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #3 Skrevet 20. april 2024 Du får ikke sykepenger samtidig som feriepenger. du hadde ikke mottatt lønn samtidig som feriepengene heller. Anonymkode: 7344f...f3c 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #4 Skrevet 20. april 2024 Tipper du får utbetalt feriepenger, men at sykepengene stoppes akkurat den mnd? Siden lønn også pleier stoppe når du har ferie. Anonymkode: 7369f...b2d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #5 Skrevet 20. april 2024 Du vil mest sannsynlig ikke motta feriepengene før du avvikler ferie din. Hvis du får de før må du spare de sånn at du har penger til du skal ta ferie. Anonymkode: 3b804...0b9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #6 Skrevet 20. april 2024 Får du sykepenger fra nav eller arbeidsgiver? Får du fra nav får du mest sannsynlig feriepenger og sykepenger samtidig, men da ikke noe når du tar ferie Om du får fra arbeidsgiver får du nok bare feriepenger, men da får du penger når du tar ferie. Anonymkode: b8478...fa5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå