AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #1 Skrevet 20. april 2024 Skulle lage meg suppe på jobb, sånn rett i koppen. Og her på jobb har vi bare papp kopper, papp skåler, papp fat og sånn engangsbestikk i tre. Så putta rett i koppen suppa i en kopp og tok meg en sånn engangs skje lagd av tre for å røre rundt i suppa. Lot bare skjea stå i suppa mens jeg ventet på at den ble litt mindre varm. Løftet ut skjeen og da var den blitt helt flat! Så da var den jo helt udugelig å spise suppe med, går heldigvis fint siden jeg bare kan drikke suppa rett ut av koppen. Men følte meg så dum som ikke tenkte over det at kombinasjonen av både varme og fuktighet vil jo gjøre at treet i skjeen retter seg ut og blir flat igjen 😅🙈 Anonymkode: 75d72...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #3 Skrevet 20. april 2024 Da vet vi det Anonymkode: 713fb...a05 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #4 Skrevet 20. april 2024 For en traumatisk opplevelse. Takk for at du deler. Har du fått hjelp med å håndtere denne hendelsen i ettertid? Anonymkode: 09c3a...a51
svartkatt Skrevet 20. april 2024 #5 Skrevet 20. april 2024 Skulle du spise suppe i en kopp med skje? Greit nok at man rører ihop suppa, men..
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #6 Skrevet 20. april 2024 Bra du ikke brukte en brus-kopp i tillegg, da hadde voksen innvendig blitt løst opp av varmen og suppa rent ut under koppen 😅 Anonymkode: af267...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå