AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #1 Skrevet 20. april 2024 Etter å ha lest her inne sporadisk over noen år så forstår jeg at jeg hører til mindretallet når det kommer til seksuelle fantasier. Jeg fantaserer lite, og om jeg gjør det er det kun noe som involverer min manns nytelse. La meg til rette nå, tenkte greit, "alle andre" gjør det, la oss øve på å fantasere om noen andre enn kjæresten min. Hentet frem mentalt bilde av en flørt jeg i utgangspunktet har vært nysgjerrig på tidligere, men ikke gjort noe med. Men fy fader, får samme følelse som om at jeg skulle vært utro!! Ble bare fryktelig kvalm. Gjør virkelig folk dette til vanlig? Fantaserer om å ha sex med noen andre? For meg ble dette helt identisk som å være fysisk utro. Og det hadde selvfølgelig aldri falt meg inn 😱😱 Hva gjør dere på i disse fantasiene? Kysser dere for eksempel?? Dette ble bare helt utrolig ubehagelig. Jeg må jo vitterlig nok gjøre noe feil?? Anonymkode: 9ff87...379
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #2 Skrevet 20. april 2024 Har deilig sex i mine fantasier. Gjør hva enn jeg har ønsket å utforske tidligere, eller ting som jeg har gjort med partnere som var magisk digg. Om du føler at du er utro, fantaser om kjæresten din da. Anonymkode: 82111...56f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #3 Skrevet 20. april 2024 Ut fra hva jeg har lest her inne når det kommer til kvinner og onani, er det få som fantaserer mens de onanerer. Meg selv med. Ingen tanker i hodet når jeg onanerer. Hvorfor skal du presse deg selv til å gjøre noe som ikke faller deg naturlig? Anonymkode: ebdab...e07 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #4 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ut fra hva jeg har lest her inne når det kommer til kvinner og onani, er det få som fantaserer mens de onanerer. Meg selv med. Ingen tanker i hodet når jeg onanerer. Hvorfor skal du presse deg selv til å gjøre noe som ikke faller deg naturlig? Anonymkode: ebdab...e07 Kan ikke akkurat kalle det å presse meg. Synes det er greit å utfordre seg selv fra tid til annen. At noe var gyldig 5 år siden betyr ikke at det gjelder fortsatt. Greit å teste ut. Men dette ble jo som å faktisk ha sex med noen andre 🤢 Har fryktelig dårlig samvittighet nå etterpå og føler det er noe jeg må fortelle kjæresten min. For det der var bare ikke greit. Hvordan i alle dager er det annerledes enn å faktisk ha sex i 5 minutter med noen fysisk? Dette forstår jeg ikke. Anonymkode: 9ff87...379 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #5 Skrevet 20. april 2024 Er kvinne og har alltid fantasert under onani. Uten fantasier tror jeg ikke jeg hadde fått det til, eller så hadde det ihvertfall tatt mye lengre tid. Fantaserer om alt mulig, og har ikke dårlig samvittighet for det. Er jo bare tanker. Anonymkode: 4ef63...dc2 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #6 Skrevet 20. april 2024 Nå går jeg rundt å tenker på han jeg forsøkte å ha sex med i tankene i sted. Er det slik for dere andre også? At dere tenker på personen i fantasien utenom selve onaneringen? Ts Anonymkode: 9ff87...379
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #7 Skrevet 20. april 2024 Jeg får kun til å fantasere om min mann eller at han i det minste er «hovedattraksjonen». Fantaserer mye om trekant og gangbang, men mannen er alltid med. Det er vi som gjør det sammen. Han deler også denne fantasien, så han blir bare tent av å høre at jeg har fantasert om dette. Har aldri fått til å fantasere om andre menn når jeg er i forhold. Ja, bortsett fra at jeg kan fantasere om mannehender. Ikke nødvendigvis noen spesielle sine hender, men at jeg blir befølt av skikkelige mandige hender. Denne fantasien vet min mann om også. Anonymkode: 287c4...532 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #8 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg får kun til å fantasere om min mann eller at han i det minste er «hovedattraksjonen». Fantaserer mye om trekant og gangbang, men mannen er alltid med. Det er vi som gjør det sammen. Han deler også denne fantasien, så han blir bare tent av å høre at jeg har fantasert om dette. Har aldri fått til å fantasere om andre menn når jeg er i forhold. Ja, bortsett fra at jeg kan fantasere om mannehender. Ikke nødvendigvis noen spesielle sine hender, men at jeg blir befølt av skikkelige mandige hender. Denne fantasien vet min mann om også. Anonymkode: 287c4...532 Har du forsøkt å fantasere om at du har sex en annen person enn mannen din? Hvordan føler du deg evt etterpå? Kjæresten min må jo tro jeg er gal når jeg forteller han dette 😬🙈 Ts Anonymkode: 9ff87...379
Bubo Skrevet 20. april 2024 #9 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du forsøkt å fantasere om at du har sex en annen person enn mannen din? Hvordan føler du deg evt etterpå? Kjæresten min må jo tro jeg er gal når jeg forteller han dette 😬🙈 Ts Anonymkode: 9ff87...379 Tror ikke det. Menn har som regel "runkeobjekter" helt fra puberteten, og ser på det som normalt, uten skam.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #10 Skrevet 20. april 2024 Bubo skrev (1 minutt siden): Tror ikke det. Menn har som regel "runkeobjekter" helt fra puberteten, og ser på det som normalt, uten skam. Ikke gal for å ha prøvd, men for å ha denne reaksjonen 🤢 mistet umiddelbart lyst på sex punktum. Glad han er bortreist i helgen. Vi har snakket om fantasier. Han har en fantastisk ons-opplevelse fra da han var 22 som er den beste sexen han har hatt. Han kan fantasere om dette i tillegg til meg. Dette har ikke plagd meg. Har bare tenkt, jaja. Var vel digg den gang da og fantasien om den natten har fulgt han gjennom årene. Men nå når jeg prøvde selv, fy faen. Tror jeg burde være singel. Anonymkode: 9ff87...379
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #11 Skrevet 20. april 2024 Hva er forskjellen på dette og feks sexting med noen? Utveksle bilder? For da er det også bare tanker, lyster, det er ikke noe man gjør fysisk kropp mot kropp. Personen er ikke i sengen min, mellom beina mine, det er bare middel for å komme. Og da er det vel greit, eller? Anonymkode: 9ff87...379
Hannah80 Skrevet 20. april 2024 #12 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er forskjellen på dette og feks sexting med noen? Utveksle bilder? For da er det også bare tanker, lyster, det er ikke noe man gjør fysisk kropp mot kropp. Personen er ikke i sengen min, mellom beina mine, det er bare middel for å komme. Og da er det vel greit, eller? Anonymkode: 9ff87...379 Der har du svaret.
Gjest Splurge Skrevet 20. april 2024 #13 Skrevet 20. april 2024 Hva jeg gjør i fantasiene mine? Det skulle du likt å visst, men jeg har aldri fantasert om mennene jeg har vært med. Ikke kjærester heller. Og ja, jeg elsket de mennene jeg har vært i forhold med veldig høyt (bare vært to). Fantasier er noe helt annet og det skjer mye der som jeg ikke ville gjort i det virkelige liv. Mennene kan være menn jeg kjenner (er ikke sjeldent det har vært kompiser eller kollegaer av kjæresten), men også noen jeg bare har sett i forbi farta eller en "selvkonstruert" drømmemann. Noen ganger har de ikke ansikt heller faktisk, bare kropp og det som følger med der. Man kan ikke gjøre noe feil, men tror du må prøve å slappe av litt, du er ikke utro fordi du tenker på å ha sex med noen. Men liker du det ikke så liker du det ikke. Det å fantasere om andre er svært normalt blant begge kjønn - men kjæresten din vil selvsagt ikke fortelle deg at han fantaserer om for eksempel venninner (om han gjør det, ikke alle som gjør det så klart). Akkurat som jeg aldri fortalte mine ekser om mine fantasier. Fantasier er privat syns jeg. Noen tenner på å dele de, det er helt greit, men jeg vil ikke vite og holder mine for meg selv. Mitt paradis.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #14 Skrevet 20. april 2024 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Der har du svaret. Føles iallefall mye mer uskyldig ut enn det jeg nettopp gjorde 😬 Han jeg utvekslet snutter med på snap før jeg møtte han jeg er samnen med, har vært en kamerat gjennom 20 år. Han er gift. Helt uskyldig at vi kåter hverandre opp av og til. Sluttet når jeg ble sammen med kjæresten, ut av respekt. Men å se for seg å ha sex med en annen mann slik som i sted føles tusen ganger verre. Jeg hadde jo ikke sex med kompisen min, men ble tent av at han begjærer meg og filmer når han runker og kommer. Dette opplegget i sted er jo å mentalt gjennomføre et samleie med en annen mann. Rett og slett helt forferdelig og for meg utroskap. 🤢 Anonymkode: 9ff87...379
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #15 Skrevet 20. april 2024 Splurge skrev (2 minutter siden): Hva jeg gjør i fantasiene mine? Det skulle du likt å visst, men jeg har aldri fantasert om mennene jeg har vært med. Ikke kjærester heller. Og ja, jeg elsket de mennene jeg har vært i forhold med veldig høyt (bare vært to). Fantasier er noe helt annet og det skjer mye der som jeg ikke ville gjort i det virkelige liv. Mennene kan være menn jeg kjenner (er ikke sjeldent det har vært kompiser eller kollegaer av kjæresten), men også noen jeg bare har sett i forbi farta eller en "selvkonstruert" drømmemann. Noen ganger har de ikke ansikt heller faktisk, bare kropp og det som følger med der. Man kan ikke gjøre noe feil, men tror du må prøve å slappe av litt, du er ikke utro fordi du tenker på å ha sex med noen. Men liker du det ikke så liker du det ikke. Det å fantasere om andre er svært normalt blant begge kjønn - men kjæresten din vil selvsagt ikke fortelle deg at han fantaserer om for eksempel venninner (om han gjør det, ikke alle som gjør det så klart). Akkurat som jeg aldri fortalte mine ekser om mine fantasier. Fantasier er privat syns jeg. Noen tenner på å dele de, det er helt greit, men jeg vil ikke vite og holder mine for meg selv. Mitt paradis. Hvorfor skal jeg være med han jeg er sammen med om jeg tenker på en annen? Dette ble et helt uforståelig konsept for meg. Anonymkode: 9ff87...379
Gjest Splurge Skrevet 20. april 2024 #16 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal jeg være med han jeg er sammen med om jeg tenker på en annen? Dette ble et helt uforståelig konsept for meg. Anonymkode: 9ff87...379 Her og her er noen artikler om det.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #17 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Føles iallefall mye mer uskyldig ut enn det jeg nettopp gjorde 😬 Han jeg utvekslet snutter med på snap før jeg møtte han jeg er samnen med, har vært en kamerat gjennom 20 år. Han er gift. Helt uskyldig at vi kåter hverandre opp av og til. Sluttet når jeg ble sammen med kjæresten, ut av respekt. Men å se for seg å ha sex med en annen mann slik som i sted føles tusen ganger verre. Jeg hadde jo ikke sex med kompisen min, men ble tent av at han begjærer meg og filmer når han runker og kommer. Dette opplegget i sted er jo å mentalt gjennomføre et samleie med en annen mann. Rett og slett helt forferdelig og for meg utroskap. 🤢 Anonymkode: 9ff87...379 Så det er moralsk sett greit for deg å være utro irl, ved ha en slik relasjon du beskriver med en gift mann i skjul for hans kone . Men å selv fantasere om andre, da er det utroskap i ditt hode? Anonymkode: 633a0...9d6 1
Bamseklemmer Skrevet 20. april 2024 #18 Skrevet 20. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Er kvinne og har alltid fantasert under onani. Uten fantasier tror jeg ikke jeg hadde fått det til, eller så hadde det ihvertfall tatt mye lengre tid. Fantaserer om alt mulig, og har ikke dårlig samvittighet for det. Er jo bare tanker. Anonymkode: 4ef63...dc2 Seksuelle fantasier er den største erogene sonen som finnes, og det er ofte fantasier som avgjør om man kommer eller ikke. Et klinke klart eks.: er hvis det bare tenkes eller har bekymringer for regninger og husarbeid osv, så utsettes orgamen😉 Tenkes det på noe deilig, så er orgasmen ikke tung å be🤭 Jo det er bare tanker.. så hold de hemmelig for deg selv.. ellers blir det bare rabbalder.. Eller si som alle storlygerne: "Jeg tenker bare på deg"😅 Endret 20. april 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #19 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så det er moralsk sett greit for deg å være utro irl, ved ha en slik relasjon du beskriver med en gift mann i skjul for hans kone . Men å selv fantasere om andre, da er det utroskap i ditt hode? Anonymkode: 633a0...9d6 Følelsen ved å utveksle noen bilder i 3 minutter med en jeg har kjent halve livet, som forsvinner ut av hodet mitt etter orgasmen, er iallefall mye bedre og helt uskyldig i forhold til det i sted. Jeg er ingen trussel mot deres ekteskap eller samliv. Å fantasere om at en mann jeg kjenner putter kuken sin inni meg er tusen ganger verre. Og jeg sitter igjen med følelsen av å ha vært utro. Ikke klarer jeg å få bildet av han ut av hodet heller. Anonymkode: 9ff87...379
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #20 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så det er moralsk sett greit for deg å være utro irl, ved ha en slik relasjon du beskriver med en gift mann i skjul for hans kone . Men å selv fantasere om andre, da er det utroskap i ditt hode? Anonymkode: 633a0...9d6 Men utroskap i real life? Det er jo ikke det. Det er bare bilder. Anonymkode: 9ff87...379
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå