Gå til innhold

Forlover - når kommer hun til kirken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og setter opp tidsplan for bryllupsdagen og lurer på en liten ting. Er det vanlig at brudens forlover kommer tidlig til kirken (f.eks. sammen med brudens mor), eller kan hun sitte på i bilen sammen med bruden og brudens far og bare gå inn i kirken litt før dem? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forlovaren min reiser til kyrkja saman med pappa og meg, ser ikkje noko grunn til at ho skal komme tidlegare.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Pleier ikke forloveren å hjelpe bruden med å gjøre seg i stand, rette på kjole og hår og bukett osv. før bruden går inn? Så går forloveren inn og setter seg rett før bruden kommer.

Dvs forloveren kjører sammen med bruden og evt. brudens far, eller om han allerede har kommet og står og venter i kirken.

Gjest Anerikke
Skrevet

Jeg har vært forlover to ganger, og begge gangene har jeg kommet til kirken ca en halv time før bruden. Fikk høre at begge forloverene og brudgommen skulle sitte opp i kirka og vente en stund før.

Gjorde det samme da jeg gifta meg.

Skrevet

Jeg var forlover i helga. Først hjalp jeg bruden med påkledning etc. så satt jeg på med brudens mor til kirken, kom ca 20 minutter før vielsen. På den måten fikk jeg snakket litt med fotografen og brudgommen før jeg gikk ut i "forværelset" på kirken og ventet på bruden. Jeg hjalp henne å dandere kjolen og ordnet blomsterbuketten henes og brudens fars knappeblomst (brudgommen hadde kjøpt dette og det lå å ventet i kirken). Når hun var klar gikk jeg å satt meg på plassen min, og når jeg var på plass begynte sermonien. :)

Skrevet

Min forlover kom ca en halv time før meg til kirken.

Skrevet

Min forlover og jeg kom i samme bil til kirken, også lurte hun seg inn like før inngangsnarsjen begynte

Skrevet

Min forlover var med meg til frisøren, og kom derfor til kirken sammen med pappa og meg. Hun hjalp meg å fikse slør, kjole etc og så snek hun seg inn før det hele startet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...