AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #1 Del Skrevet 20. april 2024 Kan noen være så snill å legge kort på hvordan våren og sommeren ser ut for meg? Jeg har hatt noen tøffe år. Det siste året har det vært en del endringer i livet litt som kan peke i positiv retning for fremtiden, men samtidig har det også vært et veldig utfordrende år, på både nye og vedvarende måter fra gammelt av. Jeg er spent på hvordan våren og sommeren ser ut, både ang fysisk form, kjærlighetsliv, opplevelser, gleder osv, eller om jeg må forberede meg på fortsatt tøffe tak, evt hva jeg kan gjøre for å få en så bra vår og sommer som mulig. Tusen takk til den som vil hjelpe❤️ Anonymkode: 6926a...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Del Skrevet 21. april 2024 Sender denne opp igjen, håpefull😊 Anonymkode: 6926a...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Del Skrevet 21. april 2024 Du har møtt store prøvelser og har enda motgang slik at livet føles tøft. Du har håp for noe og inspirasjon og dette opptar tankene dine mye, mens det har vært mye å bearbeide. I framtiden opplever du en bedring og framgang og du går hjelp fra en gruppe mennesker. Økonomien blir litt bedre også så det tyder på noe godt. Du har en autoritet i livet som holder deg tilbake. Det kan være kulturelt og behøver ikke være en person. Husk at du trenger ikke å begrense deg og kan nyte de gode dagene slik som du selv vil. Ingen kan fortelle deg hvordan du skal leve om du ikke lar dem gjøre det. Driver du og planter noe eller styrer med noe i naturen? Du trenger uansett god kontakt med jorden. Ønsker deg god bedring og gode dager Anonymkode: c768a...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du har møtt store prøvelser og har enda motgang slik at livet føles tøft. Du har håp for noe og inspirasjon og dette opptar tankene dine mye, mens det har vært mye å bearbeide. I framtiden opplever du en bedring og framgang og du går hjelp fra en gruppe mennesker. Økonomien blir litt bedre også så det tyder på noe godt. Du har en autoritet i livet som holder deg tilbake. Det kan være kulturelt og behøver ikke være en person. Husk at du trenger ikke å begrense deg og kan nyte de gode dagene slik som du selv vil. Ingen kan fortelle deg hvordan du skal leve om du ikke lar dem gjøre det. Driver du og planter noe eller styrer med noe i naturen? Du trenger uansett god kontakt med jorden. Ønsker deg god bedring og gode dager Anonymkode: c768a...15c Tusen takk❤️ Det første avsnittet var spot on, du ser godt! Det andre avsnittet ga meg håp og tro på at en bedre tid er i innmars❤️ Det tredje avsnittet vet jeg ikke, jeg vet ikke hvilken autoritet som skulle holdt meg tilbake, det er ingen person eller noe kulturelt jeg kommer på som kan passe inn i dette🤔 Jeg nyter dagene som jeg vil, men det er helst helsemessige utfordringer til stadighet som holder meg tilbake og som gjør altfor mange dager vanskelig. Jeg planter ikke mye i jord, men pleier å plante i krukker på verandaen litt ut i mai, og finner stor glede i å ha blomster på verandaen gjennom sommeren. Ellers burde jeg sikkert jordet meg oftere, kanskje det er det du mener når du skriver at jeg trenger god kontakt med jorden? Tusen takk igjen❤️ Anonymkode: 6926a...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #5 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tusen takk❤️ Det første avsnittet var spot on, du ser godt! Det andre avsnittet ga meg håp og tro på at en bedre tid er i innmars❤️ Det tredje avsnittet vet jeg ikke, jeg vet ikke hvilken autoritet som skulle holdt meg tilbake, det er ingen person eller noe kulturelt jeg kommer på som kan passe inn i dette🤔 Jeg nyter dagene som jeg vil, men det er helst helsemessige utfordringer til stadighet som holder meg tilbake og som gjør altfor mange dager vanskelig. Jeg planter ikke mye i jord, men pleier å plante i krukker på verandaen litt ut i mai, og finner stor glede i å ha blomster på verandaen gjennom sommeren. Ellers burde jeg sikkert jordet meg oftere, kanskje det er det du mener når du skriver at jeg trenger god kontakt med jorden? Tusen takk igjen❤️ Anonymkode: 6926a...e11 Ja, behov for jording var en tendens her. Du må ta kortene med en klype salt. Autoriteten kunne være boksen samfunnet plasserer oss i eller til og med kostholdsråd man bør være skeptisk til eller andres fordommer. Jeg tviler alltid på tolkningen når jeg får opp slike kort. Anonymkode: c768a...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #6 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, behov for jording var en tendens her. Du må ta kortene med en klype salt. Autoriteten kunne være boksen samfunnet plasserer oss i eller til og med kostholdsråd man bør være skeptisk til eller andres fordommer. Jeg tviler alltid på tolkningen når jeg får opp slike kort. Anonymkode: c768a...15c Aha, da skjønner jeg😊 Ja jeg skal ta det med en klype salt. Er takknemlig for at du la kort, så tusen takk❤️ Anonymkode: 6926a...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå