Ulf-Bjarne Skrevet 20. april 2024 #1 Skrevet 20. april 2024 Samboer skal ha babyshower. Hun har ikke så mange venner så svigermor og moren min skal være med. Svigermor er veldig stolt av pavlova kaken hun lager og hun skal ta med denne på babyshoweren. Moren min er veldig stolt av sin pavlova kake og mener den er verdens beste. For å glede moren min sa jeg at samboer hadde sagt at hun ønsket seg pavlova kake selv om hun ikke har sagt det. Moren min ble kjempeglad. Nå har samboer sagt til meg at jeg må passe på at moren min ikke lager pavlova kake fordi svigermor skal lage pavlova kake. Jeg har ikke turt å si at jeg har bedt moren min lage pavlova kake til henne. Moren min har tenkt til å gi henne sin personlige oppskrift til samboer på babyshoweren. Hvorfor kan ikke samboer bare være glad for 2 pavlova kaker? Ps: Alt jeg vil er at alle skal være glade.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #2 Skrevet 20. april 2024 Du får si det til din trollemor. Anonymkode: 4f61d...797 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #3 Skrevet 20. april 2024 Lykke til med alt, Ulf Bjarne. Det går nok bra til slutt Anonymkode: 826fd...458 6
BlåSwix Skrevet 20. april 2024 #4 Skrevet 20. april 2024 Du roter deg oppi mye rart du. Gleder meg allerede til neste problemstilling som må luftes med KG🤣 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #5 Skrevet 20. april 2024 Vær ærlig med samboeren din, kanskje hun klarer å late som om hun blir glad for den ekstra pavlovakaken og den personlige oppskriften. I verste fall, får du ta på deg å spise mesteparten av kaken selv, eventuelt ta ned restene på jobben eller noe. Anonymkode: beedc...1fe 4
17.11 Skrevet 20. april 2024 #6 Skrevet 20. april 2024 Men kan man egentlig få for mange pavlovakaker? 1 1 2
Ulf-Bjarne Skrevet 20. april 2024 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2024 Just now, AnonymBruker said: Vær ærlig med samboeren din, kanskje hun klarer å late som om hun blir glad for den ekstra pavlovakaken og den personlige oppskriften. I verste fall, får du ta på deg å spise mesteparten av kaken selv, eventuelt ta ned restene på jobben eller noe. Anonymkode: beedc...1fe Hvis jeg er ærlig så må jeg si ifra til moren min som blir lei seg. Samboer vil bli sur og lei seg. Svigermor vil bli rasende. Jeg tror denne situasjonen løser seg ved å si at jeg var stresset fordi jeg bekymret meg for graviditeten til samboer. Kan det være så viktig med denne kaken for svigermor? Jeg tror dette er sånne graviditets hormoner.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #8 Skrevet 20. april 2024 Ulf-Bjarne skrev (1 minutt siden): Hvis jeg er ærlig så må jeg si ifra til moren min som blir lei seg. Samboer vil bli sur og lei seg. Svigermor vil bli rasende. Jeg tror denne situasjonen løser seg ved å si at jeg var stresset fordi jeg bekymret meg for graviditeten til samboer. Kan det være så viktig med denne kaken for svigermor? Jeg tror dette er sånne graviditets hormoner. Du sier alle 3 er gravide? Anonymkode: 4f61d...797 2
Ulf-Bjarne Skrevet 20. april 2024 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2024 Just now, AnonymBruker said: Du sier alle 3 er gravide? Anonymkode: 4f61d...797 Nei, det er bare samboer som er gravid og full av hormoner. For å unngå konflikt lar jeg være å si noe siden babyshower skal være kun for damer.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #10 Skrevet 20. april 2024 Ulf-Bjarne skrev (2 minutter siden): Hvis jeg er ærlig så må jeg si ifra til moren min som blir lei seg. Samboer vil bli sur og lei seg. Svigermor vil bli rasende. Jeg tror denne situasjonen løser seg ved å si at jeg var stresset fordi jeg bekymret meg for graviditeten til samboer. Kan det være så viktig med denne kaken for svigermor? Jeg tror dette er sånne graviditets hormoner. Jaja, jeg anbefaler deg i hvert fall å ta ansvar for situasjonen du har skapt, men så klart, om du velger å feige ut og lage en konstruert forklaring, så er det helt opp til deg, men det er et "pussymove" altså, så greit å være klar over det. Men for all del, det er du som vet om du er en mann eller en gutt! Anonymkode: beedc...1fe
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #11 Skrevet 20. april 2024 Ulf-Bjarne skrev (Akkurat nå): Nei, det er bare samboer som er gravid og full av hormoner. For å unngå konflikt lar jeg være å si noe siden babyshower skal være kun for damer. Hvis man evner å bli sint, lei seg eller rasende over en pavlova er det noe grunnleggende galt. Dessuten,pavlova er den mest idiot sikre kaken, om det kan kalles kake, tviler på at oppskriften er så enestående. Anonymkode: 4f61d...797
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #12 Skrevet 20. april 2024 Jeg liker ikke pavlova! Anonymkode: f3288...b41 1
AnonymMisbruker Skrevet 24. april 2024 #13 Skrevet 24. april 2024 Kjerringen sier at det aldri kan være nok pavlova kake. Tror du er trygg.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #14 Skrevet 24. april 2024 Du får trå til med noen egenproduserte kaker du også da, så dere ikke ender opp med å ete kun pavlova. Anonymkode: f2d48...0b1 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #15 Skrevet 24. april 2024 Sikkert for sent nå, men eneste rette her er at du sier til din mor at du hadde misforstått, og at den blivende mor alt hadde avtalt med SIN mor at hun skulle lage pavlova, men din mor kan gjerne ta med noe annet. Anonymkode: 98d5a...27e 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #16 Skrevet 24. april 2024 Ta en shopper hver gang du leser "pavlova kake". Dritings før en har lest hovedinnlegget ferdig 🤣 Anonymkode: 35c1a...f26 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #17 Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ta en shopper hver gang du leser "pavlova kake". Dritings før en har lest hovedinnlegget ferdig 🤣 Anonymkode: 35c1a...f26 Lagre tråden som favoritt til fredagen! Anonymkode: cf464...2f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå