AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #1 Skrevet 20. april 2024 Har møtt en fantastisk mann. Det føles som noe dypt forbinder oss, selv om vi ikke kjenner hverandre så godt. Men så er jeg over 40, og har i en årrekke prioritert alle andre enn meg selv. Og har et barn som pga alvorlig sykdom har krevd mye. Dette barnet kommer nok til å fortsette å kreve en del, men søsknene er på vei å bli selvstendige og hjelpsomme voksne. Mannen jeg har møtt er utrolig god på å se andre, og har mange og sunne interesser. Men hva kan jeg tilby en sånn mann? Har egentlig troen på meg selv, men er kanskje litt redd for å tørre å gå for noe som potensielt kan bli veldig bra. Og så får jeg dårlig samvittighet for å satse på meg selv, når den syke ungdommen går glipp av så mye. Gidder noen legge noen kort for meg? Eller se på situasjonen min? Anonymkode: 9c9dd...7ec
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Skrevet 21. april 2024 Blir veldig glad om noen gidder Anonymkode: 9c9dd...7ec
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #3 Skrevet 22. april 2024 Ingen som ser noe? Anonymkode: 9c9dd...7ec
BlackSunshine Skrevet 22. april 2024 #4 Skrevet 22. april 2024 Hallo. Jeg kan ikke spå dessverre. Men jeg kan lese det du har skrevet. Du har oppdratt tre barn og har ofret mye på veien. Du har, slik det ser ut, vært en svært god forelder. Du tenker på den syke ungdommen din fremfor deg selv. Dette er bra, men ungdommen er også tjent med at du som forelder har det bra. Jeg tenker videre at det kan være litt uvant å ha en som gir deg noe etter å ha vært den som gir i så mange år. Kanskje du kan snu på det og si at du fortjener en bra partner + at dette kan være bra for dere alle. Det å være redd for å gå inn i noe som kan være bra tror jeg det er mange som føler på - særlig vi som har levd en stund og vet hva som er viktig for oss. Jeg har også stått foran slike valg noen ganger, og har alltid gått for det som gjør meg bedre. Og nå, etter mange år med vanskeligheter i relasjoner, er livet veldig bra. Prøv deg frem, du 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #5 Skrevet 22. april 2024 BlackSunshine skrev (3 timer siden): Hallo. Jeg kan ikke spå dessverre. Men jeg kan lese det du har skrevet. Du har oppdratt tre barn og har ofret mye på veien. Du har, slik det ser ut, vært en svært god forelder. Du tenker på den syke ungdommen din fremfor deg selv. Dette er bra, men ungdommen er også tjent med at du som forelder har det bra. Jeg tenker videre at det kan være litt uvant å ha en som gir deg noe etter å ha vært den som gir i så mange år. Kanskje du kan snu på det og si at du fortjener en bra partner + at dette kan være bra for dere alle. Det å være redd for å gå inn i noe som kan være bra tror jeg det er mange som føler på - særlig vi som har levd en stund og vet hva som er viktig for oss. Jeg har også stått foran slike valg noen ganger, og har alltid gått for det som gjør meg bedre. Og nå, etter mange år med vanskeligheter i relasjoner, er livet veldig bra. Prøv deg frem, du 🙂 Takk for innspill. Føles på en måte som å gamble for mye. Trolig lettere for han å ta initiativ om han ønsker? Eller kanskje ikke? Anonymkode: 9c9dd...7ec
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #8 Skrevet 23. april 2024 Dette kan bli bra for deg ❤️ Livet går opp og ned, men ser positive ting. Du klarer mer enn du tror på dette området, og ser ei dame som har det klart. Så er ikke i tvil om at du bør tørre å åpne opp for kjærlighet. Anonymkode: 69b85...0f8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #9 Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette kan bli bra for deg ❤️ Livet går opp og ned, men ser positive ting. Du klarer mer enn du tror på dette området, og ser ei dame som har det klart. Så er ikke i tvil om at du bør tørre å åpne opp for kjærlighet. Anonymkode: 69b85...0f8 Takk for svar. Klart livet går opp og ned, men vil det gå mer ned enn normalt med oss? Siden du skriver det? Lenge siden første date med noen. Føles helt vilt å kaste seg ut i det. Anonymkode: 9c9dd...7ec
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #10 Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for svar. Klart livet går opp og ned, men vil det gå mer ned enn normalt med oss? Siden du skriver det? Lenge siden første date med noen. Føles helt vilt å kaste seg ut i det. Anonymkode: 9c9dd...7ec Klarer ikke se noe om akkurat denne relasjonens fremtid, men klarer å se at det virker veldig positivt for deg å satse. Sier ikke at det ikke blir han, men om ikke, så er poenget at det å åpne opp og prøve, sannsynligvis vil føre til noe mer for deg i kjærligheten. Altså åpne en ny verden som er bra for deg. Anonymkode: 69b85...0f8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #11 Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klarer ikke se noe om akkurat denne relasjonens fremtid, men klarer å se at det virker veldig positivt for deg å satse. Sier ikke at det ikke blir han, men om ikke, så er poenget at det å åpne opp og prøve, sannsynligvis vil føre til noe mer for deg i kjærligheten. Altså åpne en ny verden som er bra for deg. Anonymkode: 69b85...0f8 Skulle gjerne fått et innspill på om noen ser noe rundt denne relasjonens fremtid. Anonymkode: 9c9dd...7ec
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #12 Skrevet 24. april 2024 Fikk trukket 3 kort rundt denne: Dommen, magikeren og to begre. Hva tenker dere om dem? Anonymkode: 9c9dd...7ec
Gjest Lawyam Skrevet 24. april 2024 #13 Skrevet 24. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.4.2024 den 18.35): Fikk trukket 3 kort rundt denne: Dommen, magikeren og to begre. Hva tenker dere om dem? Anonymkode: 9c9dd...7ec Jeg tenker; avgjørelse - tanker om å få ønsker i oppfyllelse (altså at det skal skje/håp) - ang parforhold. Du bekrefter hun håper det skal skje i fremtiden om du la alt det på fremtid. Hvis du f.eks tenkte fortid-nåtid-fremtid;Tanker om avgjørelsen - håp om magi - ønsker at det skal ende opp i et parforhold. Kortene forteller aldri hva som skjer i fremtiden, men hva den du leser tenker, tror, frykter, håper skjer og hva de tror andre føler for dem. Den man spår vet ikke noe om sin fremtid. Noen ganger skjer det akkurat som det som 'fremtiden' sier, det er bare det at det er det den leste ser for seg om den i øyeblikket kortene ble lagt ut; det er ikke spådama som SER den eller noen kort som forteller om den slik at det er en måte for menneKer å passivisere seg på. Det er en metode hvor man kan få hjelp til å ta dem. Man ser den man leser og hva som rører seg hos den. Ikke hva som rører seg i noen andres hode, før man ser på den også. Kunne da vært en ide å se på ham også da; om han ønsket seg det samme og hva han tenker omkring nå og fremtiden også, Endret 25. april 2024 av Lawyam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå