Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #1 Skrevet 8. februar 2006 Hei Trenger tips for hudpleie for mann i 30 årene. Får kviser som sitter dypt, gjerne ved øret og i pannen. Renser huden to ganger med rens, ansiktsvann og ansikskrem. (Dermalogica eller Biotherm) Har lest mye bra om MD formulation, men vet ikke hvilket produkt som jeg bør kjøpe. Takk for hjelp
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 Prøv Facial Lotion. Begynn med å bruke den annenhver kveld etter rens. Etter to uker kan du bruke den hver kveld, deretter kan du etterhvert også bruke den om morgenen. Husk fuktighetskrem etterpå, og unngå sol(arium).
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 Hei Trenger tips for hudpleie for mann i 30 årene. Får kviser som sitter dypt, gjerne ved øret og i pannen. Renser huden to ganger med rens, ansiktsvann og ansikskrem. (Dermalogica eller Biotherm) Har lest mye bra om MD formulation, men vet ikke hvilket produkt som jeg bør kjøpe. Takk for hjelp ← Heisann, Du kan prøve hudpleie for menn
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 Heisann, Du kan prøve hudpleie for menn ← Nei, se det! Biogime!!! De har jo vidunderløsninger på det aller meste. Lurer på hvorfor vi aldri har hørt om dem utenom i dette forumet, jeg? Jeg mener, gode produkter selger seg jo selv uten reklame.
Saeria Skrevet 8. februar 2006 #5 Skrevet 8. februar 2006 Tenkte det sammen som deg Elphaba! Jeg slenger meg på MD tipsene dine. Kanskje en dyprens hos hudpleier hadde vært noe? Hudpleieren kan tipse om gode produkter. MD føres jo av mange hudpleiere her i landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå