Gå til innhold

Hvilken fotpeeling bruker du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken fotpeeling bruker du og hvor kjøper du det?

Jeg tenker da på slike hvor du setter føttene i to poser med gele.

Det er så mye å velge i, så supert å få tips! 🥰👌

Anonymkode: 53930...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Baby foot. Veldig fornøyd. Har en runde hver vår og har fine føtter hele sommeren. Selve prosessen når huden flasser av er litt ekkel, så vil anbefale å gjøre det før barbentsesongen begynner😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil heller anbefale å investere i en god, elektrisk fortfil. Det er mange kjemikalier jeg ikke vil ha tett på kroppen i de posene. Og de tar ikke områdene med skikkelig tørr hud like godt som en fil gjør. Lønnsomt er det også på sikt. 

Anonymkode: 277b0...dfe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker ikke det. Mye lettere å ta fotbad en gang i uka, bruke fil etterpå og smøre med Babyfoot krem hver dag. Da har du silkemyke føtter hele året rundt. Bare det å ta fotbad er drøm for føttene. 

Men, dette gidder du sikkert ikke så….

Anonymkode: 867af...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med fotbad. Jeg har fotbad hver kveld, helt herlig etter en lang dag med masse tråkking og løping. Bruker disse CCS produktene som kan kjøpes på apoteket, og en god fotfil fra Schroll 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker ikke det. Mye lettere å ta fotbad en gang i uka, bruke fil etterpå og smøre med Babyfoot krem hver dag. Da har du silkemyke føtter hele året rundt. Bare det å ta fotbad er drøm for føttene. 

Men, dette gidder du sikkert ikke så….

Hvorfor mener du at jeg ikke gidder det? 🙄

Jeg gjør det også, men hadde bare lyst til å prøve den andre metoden, men det er kanskje ikke lov....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg vil heller anbefale å investere i en god, elektrisk fortfil. Det er mange kjemikalier jeg ikke vil ha tett på kroppen i de posene. Og de tar ikke områdene med skikkelig tørr hud like godt som en fil gjør. Lønnsomt er det også på sikt. 

Anonymkode: 277b0...dfe

Jeg har pedikyrsett og bruker det også, men når man har passert 50 så er man ikke like myk i kroppen lenger. Tenkte derfor å prøve dette innimellom. Takk for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lost little girl skrev (1 time siden):

Jeg bruker Baby foot. Veldig fornøyd. Har en runde hver vår og har fine føtter hele sommeren. Selve prosessen når huden flasser av er litt ekkel, så vil anbefale å gjøre det før barbentsesongen begynner😊

Takk for svar på det jeg lurte på! 👍

Så bra at det har langvarig virkning, - trenger noe for å renske opp litt skikkelig. Har brukt mye både vanlig og elektrisk fotfil, men går hele dagen og da merkes det på huden på føttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Takk for svar på det jeg lurte på! 👍

Så bra at det har langvarig virkning, - trenger noe for å renske opp litt skikkelig. Har brukt mye både vanlig og elektrisk fotfil, men går hele dagen og da merkes det på huden på føttene.

Bare hyggelig! Kan jo bare snakke for meg selv, men jeg trenger ikke å bruke fotfil mellom behandlingene. Det kan jo være annerledes for andre. Synes også at det har blitt litt bedre for hver gang. Altså at det blir mindre hard hud til neste runde, om du forstår 😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor mener du at jeg ikke gidder det? 🙄

Jeg gjør det også, men hadde bare lyst til å prøve den andre metoden, men det er kanskje ikke lov....

Du tar fotbad hver uke og smører føttene hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...