AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #1 Skrevet 20. april 2024 Hallo! Jeg fikk mitt første barn i november, dvs han er straks 5 måneder gammel.. han er en stor baby så han bruker nå str 74 i klær, vi har naturligvis kjøpt klespakker via Finn/facebook og til min store fortvilelse virker det som at omslagsbodyene har tatt slutt😂 nå er det en real kamp hver eneste dag med påkledning, til tider er han så innmari vrang at jeg gir opp.. har dere noen tips til å gjøre det lettere? Han klamrer seg fast i ermene, putter hele bodyen i munnen om han får til (han får tenner😅), sutrer og spreller, sparker og står i… alle gode råd og tips tas imot med stor takknemlighet! Anonymkode: 7233e...961
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #2 Skrevet 20. april 2024 HM har stort utvalg av omslagsbodyer i 74 om du vil kjøpe nye 😊 Anonymkode: 7c432...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #3 Skrevet 20. april 2024 Kan det være lettere med de bodyene som er laget slik at de kan utvides så mye i hodeåpningen at man kan ta de på nedenfra og ikke over hodet? Dårlig forklart, men de som ikke har knapper i halsen, men altså de som er elastiske og kan utvides i halsen. Det tok litt tid før jeg skjønte meningen med den utformingen. Men mine var i hvert fall lettere å kle på den veien fordi de ikke likte å få klærne over hodet. Samt at det var gull verdt å ikke måtte ta av bodyen ved å dra den over hodet de gangene det var bleielekkasje med bæsj på den. Anonymkode: 66aba...b7a
Anononyma Skrevet 20. april 2024 #4 Skrevet 20. april 2024 Gjør påkledningen til en lek. «Hvor er armen til Ole?» også lager du tulleansikt, ler og leker at du må lete frem armen inni ermet. Kanskje litt liten enda, men verdt et forsøk. Synes alt blir enklere med lek og latter. Du kan også prøve å synge det du gjør. «Nå skal lille Ole ha på bodyen sin. Her er en arm. Der er en arm. Hodet på toppen og hei fallera» Min lille har ihvertfall alltid blitt myk som smør med disse teknikkene 😂 Nå er han 1,5 og har lært seg å kle på selv med noe hjelp. Merker fremdeles at en litt vrien påkledning blir enklere med lek og sang 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #5 Skrevet 20. april 2024 Man kan ta på body nedenfra. De er vanligvis store nok i halsen (med åpne knapper) til at de kommer over rumpa og magen Anonymkode: 984df...af9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå