Gå til innhold

Underholdning


Gjest Gjest_Pia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hvem er det som står for eventuell underholdning under festen?

(Mener under middagen og sånn, band til etterpå har jo vi selfølgelig ordnet med).

Det er vel ikke meningen at brudeparet skal ordne med sanger og sånn, eller?

Satser liksom på at venner og forlovere står for eventuell opptreden/sanger/underholdning osv, selvfølgelig i samarbeid med toastmaster?

Mest sannsynlig finner vel folk på noe..? Eller?

Har aldri vært i bryllup selv, så er litt blank på dette området..

Ville jo være veldig koselig om noen fant på noe da..

Det er vel ganske vanlig, er det ikke?

Hvis ikke blir jeg nok litt skuffet..

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender gamle tanter og slikt ordnar med songar, vi kjem ikkje til å oppfordre til dette, men skal ta i mot, dersom nokon kjem med noko. Det vil da alltid vere litt talar og slikt, og praten går jo uansett, så noko underhaldning utover det ser eg ikkje heilt vitsen i. Ein skal da rekke å få i seg litt mat også! ;)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hehe, nei, sanger og sånt fra gamle tanter er ikke så viktig for meg, tenkte mer på sang fremført av venner osv, har hørt om den typen ting fra andre.

Menmen, ikke så farlig, praten skal nok gå uten underholdning! :)

Skrevet

Toastmaster leder det programmet dere har laget i samarbeid med han.

Dersom dere vil ha en velkommen og takk for maten sang må dere nok ordne dette selv.

Ofte kommer det inn sanger fra familie - da bør de ha gitt beskjed til toastmaster. Det er han som bestemmer nåe taler, sanger ol. skal være, selvfølgelig etter ønsker fra dere. Han bør vite om alt som skal skje under middagen - det er ganske viktig med et tidsskjema - maten bør jo kunne serveres når den er ferdig, og ikke midt under en tale...

Skrevet

Vi skal ikke ha så mye underholdning under middagen ihvertfall, blir vel noen taler og et par sanger, men ellers ikke noe store sprell. Tar lang tid likevel ;)

Det kommer mange gjester til kaffe hos oss, så vi kommer ikke til å drøye ut middagen så veldig med alt mulig av sanger og taler som ikke er obligatoriske/natulige, slik at det blir igjen mest mulig av kvelden til andre ting også.

Under kaffen/senere på kvelden kan heller gjester få bidra med innslag/underholdning hvis de ønsker, blir såpass mange barn i bryllupet vårt at det hadde vært gøy men noe, men ikke masse tragiske selskapsleker, skal spørre forloveren (søstra mi) om hum kan ordne noe som slår an ihvertfall.

Tror det kan være koselig å ha noe som samler gjestene litt utpå kvelden også, men så klart, masse tid til å snakke/danse/mingle/spise! :)

Snakk med toastmaster ja, slik at han evt tar ansvar for all underholdning eller alier deg med noen du tror har noe morsomt/koselig å bidra med. Jeg syns det er kjekt med noe i hvertfall, og greit å ha noe i bakhånd :Nikke:

Men prøv å finn ut hvordan dere ønsker det og gjør som dere vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...