Gjest SVK Skrevet 20. april 2024 #21 Del Skrevet 20. april 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #22 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 0.00): Jepp, men de var ikke interessert i å prate dessverre. Men slik er det, var ikke pene damer uansett. Anonymkode: c1438...177 Akkurat. Du vil ha damer som samtalepartnere, og de skal være pene. Da er det ikke synd på deg. Beklager. Anonymkode: bcb69...e65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #23 Del Skrevet 21. april 2024 Typisk uattraktiv mann som bare vil ha pene 16 åringer som kjæreste. Anonymkode: 7f9a6...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kudos Skrevet 12. mai 2024 #24 Del Skrevet 12. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 23.11): Denne skrev jeg for noen uker siden, men jeg poster den her. Hatt en dårlig dag på et sosialt arrangement. Der damene overhode ikke var interessert i å prate med meg, dessverre. Her sitter jeg i min lille leilighet mens mørket senker seg over landet. Det er stor kontrast til dagene før; med sol, varme og påskekos. Slekten har dratt og jeg er alene igjen. I denne stund kjenner jeg på en tomhet. Som om noe mangler dypt i min sjel og som aldri ble fylt. En tommhet som slår røtter dypt inne i mitt vesen, mitt hode og hjerte. For jeg har alltid lengtet etter en kjærlighet som aldri kom. Aldri skulle jeg få kjenne et visk i øre og høre; jeg elsker deg. Kjærlighet var aldri ment for meg. Jeg var aldri kjekk nok. Jeg var aldri glad nok. Jeg var aldri den mannen de mente jeg skulle være. Nå sitter jeg å kjenner på dette arret som verker. Et sår som ikke vil gro. Uansett hvor mye jeg tenker; dette er livet ditt, din porsjon som ble gitt deg før du ble født. Et og vær glad. Så verker det mer dag for dag. Etter hvert som dagene går visner jeg mot døden. Uten noe liv til å bære mine generasjoner videre. Min essens forsvinner for altid. Jeg bare håper at Gud vil elske meg når døden tar meg. At han vil tilgi meg og at det da vil bli et lys så sterkt at det fyller det dypeste mørke. Anonymkode: c1438...177 Har du prøvd å vise initiativ da? Leser ofte om folk, både menn og kvinner, som skriver om at «ingen viser interesse», eller «ingen kommer bort» og liknene, men selvfølgelig gjør de ikke det hvis man ikke selv tar initiativ eller viser interesse først. Hvis alle bare sitter og venter på at noen skal komme bort, skjer jo ingenting. Men det virker som om du har prøvd, så kanskje ikke det er tilfelle. Noen har litt mer problemer en andre med å oppfatte sosiale koder, så noen ganger må man være mer direkte om intensjonene sine for at de skal forstå hvor du vil hen. Dette kan være helt normale oppegående personer, men som overhode ikke har peiling når det kommer til romantikk. Endret 12. mai 2024 av Kudos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 12. mai 2024 #25 Del Skrevet 12. mai 2024 On 4/20/2024 at 12:00 AM, AnonymBruker said: Jepp, men de var ikke interessert i å prate dessverre. Men slik er det, var ikke pene damer uansett. Anonymkode: c1438...177 Derfor er de ikke interessert. Holdningen din 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå