Lucky? Skrevet 8. februar 2006 #1 Skrevet 8. februar 2006 Vi skal i gang å bygge hus nå, og har derfor tittet endel på kjøkkeninnredninger. Finnes utrloig mye å velge mellom, og jeg har vært å tegna meg to jeg liker godt. Venter nå spent på prisen!! Hvor mye kostet kjøkkenet deres? Hva er vanlig?
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Vi betalte 72.000 for vårt. Det inkl: - tre doble overskap - ett enkelt overskap og en hylle til kokebøker/vinflasker - en vanlig skuffeseksjon og en seksjon med kolonialskuffer - enkelt underskap under vasken - to enkle skap - håndkleskap - stor hjørne-karusell til kjeler o.l. - integrerte hvitevarer (komfyr og oppvaskmaskin) - en kjempetøff avtrekksvifte - montering De hadde vintertilbud da vi kjøpte kjøkkenet, så vi fikk monteringen gratis - noe som normalt kostet drøyt 10.000,- Kjøkkenet vårt heter Solund og er fra Det Norske Kjøkkensenter Vi valgte en relativt dyr modell. De samme modulene i f.eks. eik hadde kostet oss 6.000,- mindre - og hadde vi valgt et hvitmalt ett var det 12.000,- billigere. Pristilbud fra HTH og Norema var ganske så like på det vi endte opp med. Ikea var ca halvparten. Endret 8. februar 2006 av Titta
Nabodama Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 35000 fra Ikea, og det er en stor innredning. Med hvitevarer kom det på til sammen 85000. Sort høyglans
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 Vårt kom på ca. 160.000,- uten hvitevarer. Kjøkkenet er fra Norform. Vi har mye innredningen, gruveløsning og spesielle glassdører som var med å gjorde at det ble ganske dyrt.
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #6 Skrevet 8. februar 2006 Vårt er fra Drømmekjøkken og kostet i overkant av 80 000 inkl. innebygde hvitevarer. To doble overskap, 3 underskap og en skuffeseksjon+ hjørneventilatorhette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå