Gå til innhold

Sier du at du savner kjæresten din selv hvis du ikke mener det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge skilt med barn og har barna 50 %. I uka vi ikke har barna bor vi sammen og er sammen så godt som hele tiden. Så kommer barna. Og da sender han meg ofte melding om at han savner meg. Jeg savner ikke ham, for da har jeg akkurat vært sammen i en hel uke og jeg er mest opptatt av ungene. Er jeg da kjip som ikke sier det tilbake?

Anonymkode: 5fe99...eb1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg liker med kjæresten min er at jeg vet han mener det han sier. Det betyr at de gangene han sier noe så vet jeg det er ekte og genuint. 

Han sier for eksempel veldig sjelden "jeg elsker deg". Han har ikke elsket en kvinne før og hele greien er litt stort. 

Når det kommer til det å savne så savner jeg han det øyeblikket han går ut døren, men så går det seg til. Han har det greit de første parcdagene, men så øker det på. 

Vi er omvendt på det der.

Selvfølgelig, om det har gått 3 dager og jeg sier jeg savner deg og han ikke svarer det samme, så kan det stikke litt. Men vi har vært sammen et år nå og jeg vet han både elsker meg og savner meg.

Så, mitt råd, bare si det du mener slik at ordene dine faktisk er verdt noe ❤️ 

Det er mye bedre å snakke om hvordan man tenker og fungerer og bli kjent med hverandre og trygg på hverandre, enn å late som. Er min tanke iallefall. 

Det at du ikke savner han den uka du ikke ser han, har det noe med følelsene dine for han å gjøre?

Er du usikker? Lite forelsket? Mer som venner? Er ikke han riktig for deg? Ser du for deg resten av livet med denne mannen?

Anonymkode: 5aa6c...77d

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg sier at jeg savner ham, selv om jeg ikke gjør det, for ellers blir han jo lei seg, og hva vinner noen av oss på det? Ingenting.

Jeg er opptatt av å være ærlig, men man trenger ikke å si ting som er sårende, med mindre man er nødt til å ta opp et bestemt problem i forholdet feks.

Anonymkode: 839b6...992

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Istedet for å si "jeg savner deg også" når det ikke er sant så kan man si mye annet fint. 

Ja, det var så deilig når vi var sammen i helgen. Gleder meg til å se deg igjen. Gleder meg til å sove med deg neste uke. Ja, det er deiligst når vi er sammen. Det skal bli godt å ligge i armene dine igjen. 

Og lignende.... for de tingene stemmer vel?

Anonymkode: 5aa6c...77d

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Om han sier det først så gjengjelder jeg det. 

Anonymkode: 5969a...7c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det, ja. Men det viste seg jo at forholdet var totalt ødelagt og egentlig skikkelig fælt... Kanskje greit å kjenne litt nøye på magefølelsen hvis man virkelig ikke savner kjæresten, men likevel sier det. 

Anonymkode: a582c...652

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har vært for travel til å ha tid for deg selv og savne ham, kan du jo si det. At du savner å savne, på en måte. 

Jeg savner min kjære når vi er fra hverandre, samtidig som jeg fokuserer på iobb, hobby etc når jeg er der.

Anonymkode: 3f7c1...12c

Gjest ZarahSweet
Skrevet

Jeg savner og tenker på kjæresten hver dag. Ikke hele tiden, men alltid i løpet av et døgn. 

Han er lik. Når han er opptatt så er han fokusert. Men plutselig på morgenen eller kvelden når han har pusterom kommer det «Savner deg, tenker på deg eller skulle ønske du var her».

Synes det er kjempekoselig❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner selv om jeg nyter helga alene. Ene utelukket ikkr det andre.

Anonymkode: 2c9f6...a5c

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min savnet ikke meg og sa det også. Derav.. eks. 

Anonymkode: 6d191...243

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...