AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Del Skrevet 19. april 2024 Hvis du skal begynne å rake løv i hagen, for guds skyld ikke kjøp denne billigdritt løvriven her fra europris: https://www.europris.no/p-lovrive-155-cm-stalskaft-193918 Jeg og mannen min skulle rake løv i hagen tidligere i uka her og vi skulle bare ha en ekstra rive så vi kunne holde på begge to. Den andre riven vi har kostet rundt 300 kr, og vi oppdaget fort at kvaliteten hang sammen med prisen her ja... Den billigriva fra europris til 119 kr knakk umiddelbart. Jeg skulle starte å rake og satt den ned og dro den ( ikke hardt, bare helt normalt!) og den bare knakk i det jeg begynte å rake. Jeg ble så sjokka over at den var SÅ DÅRLIG at jeg bare begynte å le hysterisk. SKjønte det ikke var så god kvalitet, men trodde ikke den skulle knekke før jeg i det hele tatt hadde fått tatt den i bruk. 🤣 Så ikke gjør samme feil som meg. Anonymkode: b2856...553 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Del Skrevet 19. april 2024 Ser de skriver om denne riven : "Funksjonell og slitesterk løvrive med stålskaft.". Må bare le 😂 Anonymkode: b2856...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå