Anonym3210 Skrevet 19. april #1 Del Skrevet 19. april Jeg har tatt på meg oppgaven å stå for maten i min mors 70-årslag, men er usikker på hva jeg skal finne på. Det er i overgangen april/mai, og det kommer 12 personer. Enkelt/Liten forrett Hovedrett Kaker (det klarer jeg å finne på). Noen som har forslag? Kanskje særlig på hovedrett… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 19. april #2 Del Skrevet 19. april Rekesalat Gryterett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. april #3 Del Skrevet 19. april Litt avhengig av hvor formelt det skal være, men hva med en forrett som kan være ikke rekesalat, men rekecocktail og Beef Wellington til hovedrett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Del Skrevet 19. april Forrett: Suppe av frisk asparges - jeg synes hvit er best til suppe. I sesong akkurat nå. Hovedrett: En langtidskokt gryte med feks okse høyrygg eller lammeskanker, med potetmos eller polenta og urtedryss. Et eksempel: https://www.deliciousmagazine.co.uk/recipes/braised-lamb-shanks-with-red-wine-tomato-and-vinegar/ Begge deler kan lages klar i god tid i hver sin store gryte (hovedretten dagen før) og varmes opp før servering. Anonymkode: ded2e...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 19. april #5 Del Skrevet 19. april Til min 70-årsdag laget jeg skagenrøre til forrett og biff bourguignon med potetstappe til hovedrett. Veldig greit når alt kan gjøres ferdig på forhånd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Del Skrevet 19. april Gammelost & Jâgermeister? Anonymkode: 779f6...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #7 Del Skrevet 21. april Her blir det konfitert fjell ørret til forrett, viltgryte av hjort til hovedrett, og noen kaker i selskap neste helg ☺️ Anonymkode: 782df...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Del Skrevet 21. april Lite koldtbord. Rømmegrøt, spekemat, eggerøre, røkelakslaks, kringle, potetsalat, stat, godt brød. Dropp forrett.. Til dessert: favorittkaken hennes eller en frisk marsipankake eller ostekake med nær som pynt. Gjerne en kake til, feks eplekake. Is og bær på siden. Anonymkode: 6a61e...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #9 Del Skrevet 21. april Hvor mange gjester? Hvor mye tid og hjelp har du? Anonymkode: 6fc7c...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #10 Del Skrevet 21. april Pølse med lompe. Anonymkode: 258ae...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #11 Del Skrevet 22. april Koldtbord. Evt blanding av koldtbord og tapas. Anonymkode: 19b43...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå