Gå til innhold

Får kvinner morgenklitoris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Menn får morrabrød, men får kvinner morgenklitoris?

Våkner du av det? Blir du våt også? 

Inspirert av morrabrød-tråden. M40

Anonymkode: e86e7...1a5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Morgenklitoris😂 Herregud 🤣 Om vi får det…. hahaha😂

Men nei

Anonymkode: dafbd...f60

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes dette er et forståelig spørsmål da klitoris har erektilt vev på samme måte som penis. Men jeg tror nok at hvis kvinner får ereksjon i klitoris så merkes ikke dette slik som hos menn av kvinnen selv nødvendigvis. Å bli våt kommer av at man er kåt, og som du vet er man ikke kåt bare fordi man får ereksjon om natta (morrabrød), så det er ikke en logisk sammenheng der. 

Anonymkode: 278db...c9b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg fant dette på wiki, så de som skriver nei tar feil, men som sagt over så er det nok slik at kvinner ikke vet om at de får det og man blir ikke våt fordi man er ikke kåt: 

Nocturnal clitoral tumescence (NCT), colloquially known as morning bean, is a spontaneous swelling of the clitoris during sleep or when waking up. Similar to the process in males, nocturnal penile tumescence, females experience clitoris tumescence and engorgement of the vagina mainly during the REM sleep phase.[1]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nocturnal_clitoral_tumescence

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe, gøyalt spørsmål☺️ Det hender jo at jeg våkner opp og er litt kåt. Da er jo klitten litt oppsvulmet. Har ikke morgenklitt på fast basis, og oftest helgemorgener når jeg har fri og har sovet godt. 

Anonymkode: 4d173...d85

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha... virkelig bra du spurte...

Men, nei 😅😅

Våt og kåt er jeg til alle døgnets tider. Utflod er også helt og holdent bestemt ut fra hvor man er i syklusen, i tillegg til kåtskap og evt om noe ikke er som det skal der nede.

Anonymkode: 80cf0...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Interessant spørsmål.. Jeg har aldri tenkt på det og er faktisk usikker, til tross for at jeg er ei dame på 43år.. Skal jammen sjekke imorgen tidlig.

Anonymkode: 5a766...f44

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hender seg ja hvis jeg har drømt om noe seksuelt at jeg våkner og at klitoris er større, fordi jeg er kåt. 

Anonymkode: 60951...26c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ler 😂😂😂😂kjæresten min også her!!!! What???? Morgen klitt😂🙈

Anonymkode: 598db...ea5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fant dette på wiki, så de som skriver nei tar feil, men som sagt over så er det nok slik at kvinner ikke vet om at de får det og man blir ikke våt fordi man er ikke kåt: 

Nocturnal clitoral tumescence (NCT), colloquially known as morning bean, is a spontaneous swelling of the clitoris during sleep or when waking up. Similar to the process in males, nocturnal penile tumescence, females experience clitoris tumescence and engorgement of the vagina mainly during the REM sleep phase.[1]

Hihi, leste dette etter at jeg selv hadde svart. «Morning bean» er gøy😂 Jeg kjenner meg igjen i dette, men har ikke lagt merke til det med mindre jeg også føler meg litt kåt.

Anonymkode: 4d173...d85

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Altså jeg mener å ha lest at ja, kvinner også kan oppleve dette. Vevet til klitoris er mer eller mindre det samme som penishodet. Svamplegme som fylles med blod. 

MEN har jeg våknet av å være kåt og være nødt til å «flick the bean»; veldig sjeldent. Kan telle på 1 hånd hvor mange ganger, og jeg er i 30 årene.

Anonymkode: 84f7b...f19

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det hender at jeg gjør😊

Men ikke som en ståkuk. Men klitorisen min svulmer jo også opp av blod når jeg er kåt. Og er ofte kåt på morgenen…Spesielt når jeg sover sammen med kjæresten min 😉

Synes ikke det var et dumt spørsmål, men helt relevant 😊

Anonymkode: 563b9...32e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får på en måte det, i fire- femtiden hver eneste morgen. Grunnen er at blæren fyller seg opp om natten, og utpå morgenen presser blæren på nervene i underlivet, dermed våkner jeg av ekstrem kåthet 😔. Det er ikke noe gøy.

Det samme skjer på dagtid også, men da går jeg jo oftere på do, så problemet er verst når jeg sover.

Anonymkode: 2fea9...f90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Menn får morrabrød, men får kvinner morgenklitoris?

Våkner du av det? Blir du våt også? 

Inspirert av morrabrød-tråden. M40

Anonymkode: e86e7...1a5

Nei.. og morgensex frister aldri for min del..  kvinne 32 med stor sexlyst på ettermiddag og kveld 

Anonymkode: 70cb2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kalles vel morrabolle og det skjer med meg ihvertfall😊 Større og hardere klitoris om morgenen.

Anonymkode: dc9fd...d98

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Morning bean. DEN har jeg ikke hørt før. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...