AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg er 36 og han kunne 25! Jeg så alderen nettopp på facebook, han ser langt eldre ut. Vi jobber på samme plass og han er jo veldig kjekk og singel. Har rotet med en 24 åring før da jeg var 35, så vært borti det unge før. Jeg ser yngre ut enn jeg er får jeg høre. Er jeg kvalm som er fascinert av han? Anonymkode: 9e63f...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 19. april 2024 #2 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er 36 og han kunne 25! Jeg så alderen nettopp på facebook, han ser langt eldre ut. Vi jobber på samme plass og han er jo veldig kjekk og singel. Har rotet med en 24 åring før da jeg var 35, så vært borti det unge før. Jeg ser yngre ut enn jeg er får jeg høre. Er jeg kvalm som er fascinert av han? Anonymkode: 9e63f...bc6 Nei selvfølgelig er du ikke det. Kjør på, flørt og kos deg du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #3 Del Skrevet 19. april 2024 Du er nok ikke kvalm, men hvis vi skal tilbake til realitet! du på 36 burde ikke kaste tiden din bort på flinger med de yngre. Det varer ikke og grunnen til at de dater deg er kun for midlertidig nytelse så hva gjør du etter det? det med at han ser eldre ut tviler jeg på. Tror nok at grunn nr 1 for at du ble tiltrukket er nemlig fordi han ser ut som en kar i 20 årene. og en ting til. Du sier du ser yngre ut. Finn en bilde av deg som 25 åring og sammenlign det med hvordan du ser ut idag. Vil du da fortsatt ha vrangforestillinger med at du 11 år etter ikke har forandret deg? Anonymkode: 3aee0...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #4 Del Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du er nok ikke kvalm, men hvis vi skal tilbake til realitet! du på 36 burde ikke kaste tiden din bort på flinger med de yngre. Det varer ikke og grunnen til at de dater deg er kun for midlertidig nytelse så hva gjør du etter det? det med at han ser eldre ut tviler jeg på. Tror nok at grunn nr 1 for at du ble tiltrukket er nemlig fordi han ser ut som en kar i 20 årene. og en ting til. Du sier du ser yngre ut. Finn en bilde av deg som 25 åring og sammenlign det med hvordan du ser ut idag. Vil du da fortsatt ha vrangforestillinger med at du 11 år etter ikke har forandret deg? Anonymkode: 3aee0...4fb Nei er ikke så galt altså, sier ikke jeg ser ut som 25, for det gjør jeg ikke!😂 Mange tror jeg er 29-30 , noe i den duren. Jeg har hatt sex med to stk som er både 10 og 11år yngre enn meg. Syntes bare han her ser litt mer voksen ut. Jeg liker egentlig litt eldre menn jeg, så blir forvirret av meg selv akkurat nå😄 Anonymkode: 9e63f...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #5 Del Skrevet 20. april 2024 Det er flaut da. Jeg har yngre mann selv, men 11 år? Anonymkode: b04a3...2fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #6 Del Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er flaut da. Jeg har yngre mann selv, men 11 år? Anonymkode: b04a3...2fd Ja ikke vet jeg😄 naboen her skiller 11år mellom men de er opp mot 60 årene Anonymkode: 9e63f...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #7 Del Skrevet 21. april 2024 bullehurk skrev (På 19.4.2024 den 20.58): Nei selvfølgelig er du ikke det. Kjør på, flørt og kos deg du. 🥰 Anonymkode: 9e63f...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #8 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er flaut da. Jeg har yngre mann selv, men 11 år? Anonymkode: b04a3...2fd Flaut, hvorfor i all verden skulle det være flaut? Voksen kvinne, voksen mann. Kos dere. Og TS, man har vel heller ikke kun én preferanse gjennom hele livet, så selv om du skrev at du egentlig likte eldre menn, så man møter man jo andre mennesker hele livet (hele mennesker, noen tiltrekkende, andre ikke), og ting kan endre seg? Du trenger forøvrig heller ikke å se yngre ut enn du er for å date en som er yngre (tviler ikke på at du gjør det, altså:). Men mange unge menn liker jo nettopp at du er eldre enn dem. Anonymkode: 05155...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #9 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Flaut, hvorfor i all verden skulle det være flaut? Voksen kvinne, voksen mann. Kos dere. Og TS, man har vel heller ikke kun én preferanse gjennom hele livet, så selv om du skrev at du egentlig likte eldre menn, så man møter man jo andre mennesker hele livet (hele mennesker, noen tiltrekkende, andre ikke), og ting kan endre seg? Du trenger forøvrig heller ikke å se yngre ut enn du er for å date en som er yngre (tviler ikke på at du gjør det, altså:). Men mange unge menn liker jo nettopp at du er eldre enn dem. Anonymkode: 05155...139 Det er sant😃 men kan vel kanskje ikke bli et potensielt forhold ut av det med 11år mellom? Uansett flørting er lov!🌞 Anonymkode: 9e63f...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 21. april 2024 #10 Del Skrevet 21. april 2024 Syntes ikke du er kvalm, er sikker på at ei kvinne som deg pirrer ham noe voldsomt også 😍 I hans alder er jo du eldre, men ikke gammal liksom. Håper du fantaserer masse om den store, stive, glatte pikken hans som du (når han tenker på seg) sikkert gjør steinhard! ❤️ (Beklager språkbruken til alle utenforstående). Lykke til! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #11 Del Skrevet 21. april 2024 On 4/20/2024 at 12:49 AM, AnonymBruker said: Du sier du ser yngre ut. Finn en bilde av deg som 25 åring og sammenlign det med hvordan du ser ut idag. Vil du da fortsatt ha vrangforestillinger med at du 11 år etter ikke har forandret deg? Anonymkode: 3aee0...4fb Om man ser yngre ut som 35åring så er det vel ikke helt usannsynlig at man så yngre ut som 25åring også? Jeg ser jo selvfølgelig at jeg forandrer meg og blir eldre, og det er definitivt mer samsvar mellom alder og utseende nå som jeg er 47 enn for 10-15 år siden, men jeg ble tilbudt barnebillett lang opp i 20 årene, spesielt om jeg ikke hadde sminke på. Folk som møter meg på byen med gunstig belysning og fin sminke lurer på om jeg ble mor som tenåring om vi snakker om barn (jeg har en 18-åring). I dagslys blir det noe annet 😄 Anonymkode: f2220...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest casca Skrevet 21. april 2024 #12 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 20.21): Jeg er 36 og han kunne 25! Jeg så alderen nettopp på facebook, han ser langt eldre ut. Vi jobber på samme plass og han er jo veldig kjekk og singel. Har rotet med en 24 åring før da jeg var 35, så vært borti det unge før. Jeg ser yngre ut enn jeg er får jeg høre. Er jeg kvalm som er fascinert av han? Anonymkode: 9e63f...bc6 36 og 25 er ikke rart i det hele tatt.. heller rart hvor mye du fokuserer på alder. Når man er 25+ hvem bryr seg om aldersforskjeller. Hjernen er jo fullt utviklet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #13 Del Skrevet 21. april 2024 Selv har jeg som nå godt voksen kvinne aldri datet en mann eldre enn meg. Kjærester og samboere har vært mellom 6 og 12 år yngre enn meg alle sammen. Jeg forlot alle. Nåværende er også mye yngre enn meg. Anonymkode: cf2f5...eaf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #14 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 0.49): Du er nok ikke kvalm, men hvis vi skal tilbake til realitet! du på 36 burde ikke kaste tiden din bort på flinger med de yngre. Det varer ikke og grunnen til at de dater deg er kun for midlertidig nytelse så hva gjør du etter det? det med at han ser eldre ut tviler jeg på. Tror nok at grunn nr 1 for at du ble tiltrukket er nemlig fordi han ser ut som en kar i 20 årene. og en ting til. Du sier du ser yngre ut. Finn en bilde av deg som 25 åring og sammenlign det med hvordan du ser ut idag. Vil du da fortsatt ha vrangforestillinger med at du 11 år etter ikke har forandret deg? Anonymkode: 3aee0...4fb Hilsen bitter mann. Anonymkode: cf2f5...eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #15 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hilsen bitter mann. Anonymkode: cf2f5...eaf 😂🤭 Ts her, jeg får flørte litt videre med denne unge herremannen jeg da. De er nokså ivrige på noe eldre damer enn seg selv. Det har jeg sett flere er. Anonymkode: 9e63f...bc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #16 Del Skrevet 22. april 2024 Jeg hadde aldri som 36 åring datet en på 26 år. Bare fordi de føles utrolig unge og umodne ut, uavhengig av hva de faktisk er. Så er det slik jeg føler det. Men ser ikke på deg som ekkel, kanskje heller umoden 😅 Anonymkode: ca536...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #17 Del Skrevet 22. april 2024 Liker menn i 20årene damer i 30årene da? 😊 Anonymkode: 9e63f...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #18 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Liker menn i 20årene damer i 30årene da? 😊 Anonymkode: 9e63f...bc6 Eh, ja. Mange av dem 😊 Anonymkode: 05155...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #19 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Eh, ja. Mange av dem 😊 Anonymkode: 05155...139 🙏❤️ Anonymkode: 9e63f...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå