Gå til innhold

Vondt i magen og kvalm av sukker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 
Jeg sliter med sukker. Får nesten alltid vondt i magen hvis jeg tar meg litt godteri, sjokolade eller kaker etc. Spiser ikke mye fordi jeg vet jeg blir uggen av det, men lurer på om det er flere som har det sånn? Og hva kan det skyldes? Jeg har ikke diabetes eller sånne ting, jeg spiser ellers sunt, trener gjevnlig, er ikke overvektig. 

K35

Anonymkode: fc75d...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har frem til nå kunne spise mye godteri - uten problem. For noen uker siden la jeg om kostholdet helt, og kuttet da veldig mye på godteri og annen snacks. Merker nå at det ikke skal mye godteri til før jeg blir kvalm og får vondt i magen.

Egentlig veldig fascinerende. Har ikke et svar på hvorfor, men det hjelper meg i hvert fall å kutte enda mer ned på mengden.

Anonymkode: 7b142...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har frem til nå kunne spise mye godteri - uten problem. For noen uker siden la jeg om kostholdet helt, og kuttet da veldig mye på godteri og annen snacks. Merker nå at det ikke skal mye godteri til før jeg blir kvalm og får vondt i magen.

Egentlig veldig fascinerende. Har ikke et svar på hvorfor, men det hjelper meg i hvert fall å kutte enda mer ned på mengden.

Anonymkode: 7b142...07e

Jeg har det på samme måte. Har kunnet spise enorme mengder søtsaker uten å merke noe til det. De siste månedene merker jeg at jeg blir svimmel og uvel, føler jeg får lavt blodtrykk og blir skjelven. Har normalt blodsukker. Nå har jeg spist en sjokolade og to puncheboller. Vanligvis ville det bare være en liten forrett, men nå orker jeg ikke mer. Sikkert bare bra for kroppen, men jeg elsker jo egentlig søtsaker... 

Anonymkode: d2335...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...