Gå til innhold

Hva betyr egentlig "våryr"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har gått hele mitt liv og bare tenkt at ordet "våryr" betyr at man er kåt. I den forstand at når det er vår så blir man mer glad og mer sexlyst fordi det går mot varmere og lysere tider.. Men nå i dag har jeg både sett en av mine gamle familiemedlemmer legge ut et vårbilde på facebook og skrev under at de "blir så våryr", og så også en reklame fra Norsk Tipping for noe flaxlodd med meldingen "kanskje du blir våryr" og nå føler jeg virkelig at jeg må ha misforstått noe veldig hva ordet egentlig betyr. 🤣😅

Anonymkode: cc596...e24

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det betyr å være oppspilt over vår. Jeg også alltid trodd at det var pga at man blir ekstra kåt på våren😅 Fikk dermed litt sjokk når de sang om å være våryr i et barneprogram🙈

Anonymkode: 9b717...3d1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kåt betyr heller ikkje det same for alle generasjonar. Bestemor mi sa at hesten sprang so kåt på bøen, ho meinte ikkje at den var seksuelt opphissa, men glad, eller noko i den dur😎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når våren kommer er politiet ute og sjekker trafikken, siden våryre sjåfører får lyst til å føle på livet. Høy dundremusikk, høy fart. Noen har sesongbiler, som bare tas frem om sommeren, det er jo også å være våryr. Det kribler etter å tråkke på gassen og bare puste ut etter en kjip vinter. Det mener nå jeg i alle fall. Måtte bare skrive litt her. ^^ *skrive tjohooo*

Anonymkode: 40aa8...df0

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...