AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Del Skrevet 19. april 2024 Hei 🙂 Mannen min har blitt syk og er nå blitt avhengig av rullestol. Vi hadde trengt et lite avbrekk i hverdag og sykdom, og tenker at en hotellweekend kunne vært hyggelig. Men, det har vist seg litt utfordrende å finne info om tilrettelegging på hoteller sine nettsider/på søkemotorer, så da prøver jeg lykken her. Det viktigste for han er at toalettet på rommet er tilpasset, helst med forhøyer og håndtak. I tillegg må det selvfølgelig være brede dører og plass til rullestolen på rommet. Dusjstol er et pluss, men han må jo ikke dusje. Vi tenkte Oslo, men vi kan også kjøre et par timer hvis man tar Oslo som utgangspunkt. Erfaringer og tips tas i mot med takk 💐 Anonymkode: 0436d...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Del Skrevet 19. april 2024 Spør i Facebook-gruppa Positivt rullende. Anonymkode: 807d5...c18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #3 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spør i Facebook-gruppa Positivt rullende. Anonymkode: 807d5...c18 Dette! I den gruppen florerer det av vanvittig mye kunnskap om både hoteller og det meste annet man kan trenge svar på😁 Anonymkode: 67298...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #4 Del Skrevet 5. mai 2024 Hei, drar opp denne igjen i tilfelle noen nye øyne ser spørsmålet 🙂 (Har sjekket Facebookgrupper også, takk for tips). TS Anonymkode: 0436d...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Del Skrevet 6. mai 2024 Jeg er ganske sikker på at Thon Hotel Opera har handicaprom med disse tingene. Dessuten er de lett tilgjengelige, særlig hvis dere kommer med tog. Anonymkode: e2e83...5a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå