AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Skrevet 19. april 2024 Jeg og barnefar bor 3-4 timer unna hverandre. Vi har ingen samværsavtale og han har ikke foreldreansvar. Samvær varierer ut ifra hans behov. Han velger samvær selv. Nå har jeg fått nye jobbmuligheter med betydelig høyere lønn som jeg gjerne vil takke ja til. Det er snakk om et helt annet liv. Jeg bodde i byen som student, så kjenner til mye der. Men det vil bety 7-8 timer bort fra barnefar og jeg er redd han vil klikke i vinkel. Han kommer til å si at jeg prøver å straffe han og trykke meg ned, men dette handler ikke om han. Jeg skal jo egentlig tilrettelegge for samvær, men det blir jo veldig vanskelig med så stor avstand. Så har ikke turt å si noe til barnefar enda eller hva jeg skal skrive. Anonymkode: ea5fb...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Skrevet 19. april 2024 Hvis han ikke har foreldreansvar kan du vel bare flytte? Informer ham etter at flyttingen er i boks? Anonymkode: 32d3d...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #3 Skrevet 19. april 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis han ikke har foreldreansvar kan du vel bare flytte? Informer ham etter at flyttingen er i boks? Anonymkode: 32d3d...a6f Jeg vil ikke virke som en person som har skjult informasjon for ham eller unnlatt å si noe som berører han. Jeg vet det er tre måneder ved felles foreldreansvar, men juridisk kan jeg bare flytte uten å si noe ja. Men vil ikke eskalere noe heller. Anonymkode: ea5fb...9d5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #4 Skrevet 19. april 2024 Så lenge han allerede bor så langt unna som han gjør nå og heller ikke har noe fast samvær, så bør det spille liten rolle at dere flytter for at du skal kunne ta en ny jobb som er mye bedre betalt. Anonymkode: 5c7a5...f01 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #5 Skrevet 19. april 2024 Flytt. Bygg det livet du ønsker for deg og ditt barn ❤️ Anonymkode: 8d5af...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #6 Skrevet 19. april 2024 Kom deg vekk fra psykoen du er redd. Ikke la slike drittmennesker som bryter deg ned få lov til å være nær deg og barna. Anonymkode: 40085...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå