AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Del Skrevet 19. april 2024 Holder på å klikke nå, for jeg var i kontakt med Klarna kundeservice på onsdag, i deres chat. Plutselig fikk jeg ikke svar på noe av det jeg skrev, så da logget jeg bare av. Logget meg inn igjen i dag for å prøve å få kontakt, både på mobilen i appen, og på nettsiden med pc. Men der er fortsatt null respons! Tidligere når jeg har kontaktet de på chat, er det alltid en bot som svarer øyeblikkelig, og ber jeg om å snakke med et menneske, kommer straks en kundebehandler online. Dette er bare utrolig irriterende, for jeg har vært i kontakt med de siden slutten på mars, om samme problemet som de aldri klarer å løse - så nå renner det snart over for meg 🤯🤬 Anonymkode: efb05...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Del Skrevet 19. april 2024 Har de chat da? Hvor finner du den? Har du link? Anonymkode: f8b73...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå