AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Del Skrevet 19. april 2024 Var beste venner nr 1 med kjæresten min, men han er så treg på snap , at vi mistet det røde hjertet vårt. Fikk gult med en kompis samme dag og plutselig neste dag, var det rødt hjerte med kjæresten igjen? Hvordan er det mulig? Må vi ikke opparbeide oss et gult først og så rødt etter 14 dager? Eller kan han ha festet meg som sin 1 bestevenn for alltid og fått snap chat pluss? Men vil han da vises som min 1 bestevenn bestandig da? hos meg? Det vil jo være rart, siden jeg vil jo se hvem som er mest aktive med meg. Noen med snapchat pluss som vet? Anonymkode: 92f15...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #2 Del Skrevet 20. april 2024 Det er mulig for da begynte kjæresten din og snappe med deg igjen. Dette er ganske vanlig. med at "nr 1 bestevenn" forsvinner i 1-2 dager også er det tilbake. Ingenting å stresse over Når man har snapchat pluss, så kan man KUN BESTEMME over sin selv "nr 1 beste venn". Du rører ikke andres. Anonymkode: 98ee7...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå