AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Skrevet 19. april 2024 Jeg er ei dame på 40 år og blir egentlig litt oppgitt over at jeg må skrive her men jeg vet ikke hvor jeg skal henvende meg. Jeg har så utrolig mye følelser i meg og da spesielt sinne. Jeg blir mentalt og fysisk sliten av det. Har spist minimalt i flere dager nå og har en vond, tung klump i magen. Dette går utover forholdet jeg er i, for mannen min får enten silent treatment eller hvis vi diskuterer så ender det med at jeg hever stemmen. Dette gjør at min mann går på nåler og jeg synes selvfølgelig synd på han siden han er konfliktsky. (Grunnen til at jeg er sint igjen er pga løgn i parforholdet, så det er ikke pga småting) Jeg er ikke slik mot barna. Hvordan klare å komme seg ut av sinne og klare å legge det litt vekk? Følelsene er så intense det er ikke bare at jeg er litt irritert. Anonymkode: 3d2a5...5d3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Skrevet 19. april 2024 Ta deg en tur på MC og luf skjelen din. Har du ikke MC,så gå en tur i skogen. Bare frigjøre seg fra alt en time gjør underverker. Egen tid kalles det. Anonymkode: 0221a...981
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #3 Skrevet 19. april 2024 har du nok jern? Jeg blir ekstremt oppfarende og ilter hvis jeg mangler jern - noe som skjer rett som det er. Kroppen min er visst ikke istand til å holde et sunt nivå ved like. Men man må sjekke det selvsagt - ikke bare ta jern på måfå. Anonymkode: 01adb...39f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #4 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har spist minimalt i flere dager nå og har en vond, tung klump i magen. Anonymkode: 3d2a5...5d3 Ingen fungerer uten mat... Anonymkode: e7fef...f14 1
PusheenPusheen Skrevet 19. april 2024 #5 Skrevet 19. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): (Grunnen til at jeg er sint igjen er pga løgn i parforholdet, så det er ikke pga småting) Jeg er ikke slik mot barna. Hvordan klare å komme seg ut av sinne og klare å legge det litt vekk? Følelsene er så intense det er ikke bare at jeg er litt irritert. Anonymkode: 3d2a5...5d3 Bet meg merke i dette, jeg. Trenger ikke være sinneproblemer i så måte, kan rett og slett være at du har nådd grensa di, og siden mannen er konfliktsky, har dere kanskje ikke bearbeidet løgnene og konsekvensene sammen? Da er man vel ofte i høygir og alle små ting blir unødvendig store og triggende. Edit: Du må spise. Alt blir verre uten drivstoff ❤️ Endret 19. april 2024 av PusheenPusheen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå