ArielSofie Skrevet 19. april 2024 #1 Del Skrevet 19. april 2024 (endret) Jeg trenger av flere grunner å vite hva dere får opp om fremtiden min. Kjærlighet, familie, karriere og annet. Jeg er åpen og tåler negative tilbakemeldinger dersom dere ser hindringer jeg kommer til å møte på. Jeg blir takknemmelig for alle svar 💗 Endret 21. april 2024 av ArielSofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Del Skrevet 19. april 2024 Du treffer en prins fra Midtøsten , kjærligheten mellom dere er enormt sterk, dere får 5 barn. Du kommer aldri til å måtte jobbe igjen, du lever i et stort slott med tjenestepiker, nannyer, kokker og det som er. Du treffer denne prinsen på egon restaurant i Oslo og du flytter til høsten Anonymkode: c1d01...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArielSofie Skrevet 21. april 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg har litt vanskelig for å tro på at jeg skal få fem barn ed en pris fra Midøsten fra Egon. Noen andre som vil prøve seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Del Skrevet 21. april 2024 Ingen prins fra Midt-Østen, men… I fortiden har du vært utsatt for en stor skuffelse og muligens følt anger ovenfor noe. Det var et feilsteg og du har gått videre i livet. Jeg ser ny energi og nye muligheter innen karrieren med nye kreative prosjekter i nåtiden. Du får beskyttelse og hjelp og generøsitet fra noen andre, men etterhvert vil du oppleve et stort behov for å trekke deg litt tilbake og hvile en periode. Du har gode utsikter økonomisk og i livet ditt kommer det en stor forandring til det positive. Dette innebærer at du bryter opp fra mye av det gamle og søker nye erfaringer og nye horisonter. Forandringen har et sterkt feminint aspekt ved seg og i den forbindelse er der en lærd kvinne i en viktig posisjon. Anonymkode: 18f74...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #5 Del Skrevet 21. april 2024 Du er dumsnill og godtroende, dette gjør at mennesker lett kan utnytte deg. Du må i fremtiden tenke rasjonelt, praktisk og realistisk. istedenfor å ta grep selv venter du på at noen skal løse floken for deg. Dette må du slutte med, og du må også her rasjonalisere og tenke realistisk på fremtiden, spesielt når du opplever motgang. du gir lett opp og istedenfor selvransakelse og evne til å ta eget ansvar skylder du på andre på samme måte som du forventer at andre skal hjelpe deg og fikse dine problemer og her har du et stort forbedringspotensiale. Anonymkode: e0001...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #6 Del Skrevet 21. april 2024 Alt føles som et slag nå, men jeg ser at det endrer seg sakte. Du føler deg isolert, men du trenger å hvile og fokusere på deg selv. Ser at du tar medisiner. Du er redd for konsekvensene av noe og det ligger i fremtiden, men du må ta sjansen ellers så endrer ikke noe seg. Du får en alliert/hjelp fra noen når du tar den sjansen, og du vil lykkes med utfordringen. Jeg ser ikke at dette har noe med penger å gjøre, men med forhold og/eller helse å gjøre. Høres det riktig ut? Anonymkode: 1e790...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArielSofie Skrevet 21. april 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ingen prins fra Midt-Østen, men… I fortiden har du vært utsatt for en stor skuffelse og muligens følt anger ovenfor noe. Det var et feilsteg og du har gått videre i livet. Jeg ser ny energi og nye muligheter innen karrieren med nye kreative prosjekter i nåtiden. Du får beskyttelse og hjelp og generøsitet fra noen andre, men etterhvert vil du oppleve et stort behov for å trekke deg litt tilbake og hvile en periode. Du har gode utsikter økonomisk og i livet ditt kommer det en stor forandring til det positive. Dette innebærer at du bryter opp fra mye av det gamle og søker nye erfaringer og nye horisonter. Forandringen har et sterkt feminint aspekt ved seg og i den forbindelse er der en lærd kvinne i en viktig posisjon. Anonymkode: 18f74...313 Dette føltes veldig ut som meg! Jeg har brukt mange år på å angre på at jeg ikke turde noe jeg hadde lyst til da jeg var ung. Jeg har brukt mange år på å forsøke å rette det opp igjen for meg selv, og den andre parten. Det har jeg ikke klart. Det handler også om trekk ved den andre parten. Det at jeg ikke turde den gang hadde med min egen usikkerhet og redsel å gjøre. Jeg har også "kjærlighetssorg" av en skuffelse og anger med en jobbsituvasjon i nyere tid. Kan du si litt mer om forandringen som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArielSofie Skrevet 21. april 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Alt føles som et slag nå, men jeg ser at det endrer seg sakte. Du føler deg isolert, men du trenger å hvile og fokusere på deg selv. Ser at du tar medisiner. Du er redd for konsekvensene av noe og det ligger i fremtiden, men du må ta sjansen ellers så endrer ikke noe seg. Du får en alliert/hjelp fra noen når du tar den sjansen, og du vil lykkes med utfordringen. Jeg ser ikke at dette har noe med penger å gjøre, men med forhold og/eller helse å gjøre. Høres det riktig ut? Anonymkode: 1e790...6f7 Tusen takk! 💗 Det er riktig at jeg føler meg slått ut, jeg trenger hvile, og går for tiden på medisiner. Jeg har nylig tatt en sjanse, på noe som er veldig ulikt meg, det er for tidlig å si om det var lurt eller om jeg vil angre. Jeg er redd for å angre og for å ha ødelagt livet mitt. Det er vondt, men det blir sakte bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArielSofie Skrevet 21. april 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen prins fra Midt-Østen, men… I fortiden har du vært utsatt for en stor skuffelse og muligens følt anger ovenfor noe. Det var et feilsteg og du har gått videre i livet. Jeg ser ny energi og nye muligheter innen karrieren med nye kreative prosjekter i nåtiden. Du får beskyttelse og hjelp og generøsitet fra noen andre, men etterhvert vil du oppleve et stort behov for å trekke deg litt tilbake og hvile en periode. Du har gode utsikter økonomisk og i livet ditt kommer det en stor forandring til det positive. Dette innebærer at du bryter opp fra mye av det gamle og søker nye erfaringer og nye horisonter. Forandringen har et sterkt feminint aspekt ved seg og i den forbindelse er der en lærd kvinne i en viktig posisjon. Anonymkode: 18f74...313 Jeg følte meg så truffet at jeg glemte helt å takke. Beklager! Tusen takk 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #10 Del Skrevet 21. april 2024 ArielSofie skrev (12 minutter siden): Jeg følte meg så truffet at jeg glemte helt å takke. Beklager! Tusen takk 💗 Bare hyggelig. Forandringen kommer og etablerer en trygg materiell grunn. Den lærde kvinnen hjelper deg med forandringen og det blir et positivt skifte. Hun er logisk og har ordet i sin makt. Utenom kortene vil jeg råde deg til å angre litt mindre. Valg gjør vi ut fra den informasjonen vi har der og da og vi blir ikke klokere før vi har modnet en smule. Anonymkode: 18f74...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #11 Del Skrevet 21. april 2024 Her var det mange fine lesninger, har noen av dere lyst å lese meg også? Har slitt mye og kjempet lenge, er det noen utsikter til bedring i livet mitt? 🍀 Anonymkode: 8be0e...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArielSofie Skrevet 21. april 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Bare hyggelig. Forandringen kommer og etablerer en trygg materiell grunn. Den lærde kvinnen hjelper deg med forandringen og det blir et positivt skifte. Hun er logisk og har ordet i sin makt. Utenom kortene vil jeg råde deg til å angre litt mindre. Valg gjør vi ut fra den informasjonen vi har der og da og vi blir ikke klokere før vi har modnet en smule. Anonymkode: 18f74...313 Det med å angre mindre har du helt rett i, og det jobber jeg med. Jeg vet jo veldig godt hvorfor jeg tok det valget, det var fordi jeg var redd for å ikke være god nok, jeg er blitt tryggere på meg selv med tiden. Men jeg bør nok jobbe enda mer med å ikke angre på ting i fortsettelse ja. Får du opp noe om kjærligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArielSofie Skrevet 21. april 2024 Forfatter #13 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er dumsnill og godtroende, dette gjør at mennesker lett kan utnytte deg. Du må i fremtiden tenke rasjonelt, praktisk og realistisk. istedenfor å ta grep selv venter du på at noen skal løse floken for deg. Dette må du slutte med, og du må også her rasjonalisere og tenke realistisk på fremtiden, spesielt når du opplever motgang. du gir lett opp og istedenfor selvransakelse og evne til å ta eget ansvar skylder du på andre på samme måte som du forventer at andre skal hjelpe deg og fikse dine problemer og her har du et stort forbedringspotensiale. Anonymkode: e0001...569 Takk for svar 💗 Svaret ditt forvirret meg litt, noe kjenner jeg igjen: Jeg har blitt utnyttet. Jeg trodde at de jeg hjalp ville hjelpe meg tilbake slik de sa. Når ting blir veldig vanskelig kan jeg ha vansker med å ta grep, men heller stå i det. Jeg er god på å holde ut i evigheter. Jeg er ikke en som gir opp. Kan du hjelpe meg litt med hvordan jeg kan tenke realistisk på femtiden, bli mer rasjonell, og forbedringspotensialene mine som du skriver om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #14 Del Skrevet 21. april 2024 ArielSofie skrev (38 minutter siden): Det med å angre mindre har du helt rett i, og det jobber jeg med. Jeg vet jo veldig godt hvorfor jeg tok det valget, det var fordi jeg var redd for å ikke være god nok, jeg er blitt tryggere på meg selv med tiden. Men jeg bør nok jobbe enda mer med å ikke angre på ting i fortsettelse ja. Får du opp noe om kjærligheten? Det er noe med stjernetegnet oksen i nåtiden men jeg vet ikke om det er en person i din nærhet. Noe nytt skjer i forbindelse med oksen. Du står ved et veikryss i livet og du får et valg. Det blir derfor behov for selvrefleksjon og litt ensomhet en periode og det blir forandringer. Du bryter opp og forlater det gamle. Jeg ser et valg i kjærlighet og muligens en tredje person i relasjonen. Anonymkode: 18f74...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #15 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Her var det mange fine lesninger, har noen av dere lyst å lese meg også? Har slitt mye og kjempet lenge, er det noen utsikter til bedring i livet mitt? 🍀 Anonymkode: 8be0e...a1a Skal legge kort i morgen. Må ha pause Anonymkode: 18f74...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #16 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal legge kort i morgen. Må ha pause Anonymkode: 18f74...313 Tusen takk, gleder meg😊 Skjønner godt du må ha en pause🍀 Anonymkode: 8be0e...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #17 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk, gleder meg😊 Skjønner godt du må ha en pause🍀 Anonymkode: 8be0e...a1a Hei igjen! Energien/kraften er full av kjærlighet i kveld og veldig myk så jeg kunne legge kort for deg tidligere enn jeg først trodde. Du har vist mye mot og styrke til tross for mye motgang. Innerst inne er du en veldig sterk person, men du er kanskje ikke alltid bevisst på det selv. Du får mye kjærlighet fra Forsynet og jeg ser at det etterhvert kommer en ny start for deg. Før du kan gå videre i livet må du ta et oppgjør med fortiden. Har du traumer bak deg? Der har vært behov for konformitet. Du har en del forpliktelser for å skape materiell trygghet og i den forbindelse kommer det inn noe bra i livet ditt i knyttet til en eldre mann. I framtiden kommer Solen inn blant kortene dine og dette viser framgang på mange måter. Du blir tryggere på din egen livserfaring, klokhet og visdom. Tilegg tre kort: Åndelig. Noe ukjent har tidligere blitt brakt inn i lyset og du veier mye for i mot i en situasjon. Du får mer energi og styrke, og klarer å gjøre et valg og sette deg klare mål. Anonymkode: 18f74...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isnih Skrevet 21. april 2024 #18 Del Skrevet 21. april 2024 Har du lyst til å lese meg en gang? Lurer på livet de neste månedene. Økonomi/ karriere/ familie/barn o.l. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #19 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei igjen! Energien/kraften er full av kjærlighet i kveld og veldig myk så jeg kunne legge kort for deg tidligere enn jeg først trodde. Du har vist mye mot og styrke til tross for mye motgang. Innerst inne er du en veldig sterk person, men du er kanskje ikke alltid bevisst på det selv. Du får mye kjærlighet fra Forsynet og jeg ser at det etterhvert kommer en ny start for deg. Før du kan gå videre i livet må du ta et oppgjør med fortiden. Har du traumer bak deg? Der har vært behov for konformitet. Du har en del forpliktelser for å skape materiell trygghet og i den forbindelse kommer det inn noe bra i livet ditt i knyttet til en eldre mann. I framtiden kommer Solen inn blant kortene dine og dette viser framgang på mange måter. Du blir tryggere på din egen livserfaring, klokhet og visdom. Tilegg tre kort: Åndelig. Noe ukjent har tidligere blitt brakt inn i lyset og du veier mye for i mot i en situasjon. Du får mer energi og styrke, og klarer å gjøre et valg og sette deg klare mål. Anonymkode: 18f74...313 Tusen takk! ❤️ Ja jeg føler det stemmer at jeg har vist mye mot å styrke i lange vanskelige tider, som jeg fortsatt føler jeg står i. Jeg er nok på en måte bevisst på at jeg er sterk, men samtidig har jeg måttet være sterk så lenge at jeg føler at kraften renner ut av meg. Du skriver at jeg får mye kjærlighet fra Forsynet, kan du beskrive mer hva dette betyr? Hva er Forsynet? Er det energier, engler, sjeler, hjelpere fra den andre siden? ❤️ Jeg har mine traumer, som alle andre, vil jeg si. Det er ting i oppveksten og gjennom livet som har preget meg mye og som har satt sine spor. Det er ikke snakk om traumer i store skalaer, men følelsesmessig sår likevel, vil jeg si. Mye dreier seg sikkert om at jeg er en sensitiv og følsom sjel, sårbar selv om jeg er sterk, på et vis. Og denne sårbarhet var det nok ikke så lett for foreldre og andre å hjelpe meg med når jeg var liten. Jeg tror jeg holdt mye følelser inni meg. Jeg har jobbet mye med dette, fordi jeg fikk kroniske fysiske diagnoser som har preget meg mye og ødelagt mye for meg i årevis. I den prosessen har jeg jobbet mye med meg selv, og føler dette er en livslang prosess. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å komme videre på denne veien, enn det jeg allerede gjør. Om du har noen konkrete tips, tar jeg gjerne imot❤️ Usikker på hva du ser angående denne eldre mannen som skal bringe med seg noe bra i livet mitt. Jeg har ingen eldre mann i livet mitt nå, så jeg vet ikke hvem dette kan være🤔 Jeg likte veldig godt at solen dukket opp i kortene for fremtiden, det gikk stort håp! Jeg er usikker på hva det siste avsnittet dreier seg om, det med å veie for og imot ett eller annet. Kan det dreie seg om kjærligheten? Eller noe helt annet? Jeg tenker mye på forholdet mitt, som jeg ønsker skal bli skikkelig bra, men som ikke er helt der det skal være enda, og jeg grubler på en annen sak, en fritidsinteresse, som jeg egentlig ikke har helse til å drive med, men som jeg håper jeg likevel skal få til på lengre sikt. Der er det også mye « skal, skal ikke»- grubling. Ser du noe mer konkret angående dette? Tusen tusen takk for lesningen, jeg setter stor pris på hjelpen din❤️ Du du leser godt og har gode evner❤️ Anonymkode: 8be0e...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #20 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tusen takk! ❤️ Ja jeg føler det stemmer at jeg har vist mye mot å styrke i lange vanskelige tider, som jeg fortsatt føler jeg står i. Jeg er nok på en måte bevisst på at jeg er sterk, men samtidig har jeg måttet være sterk så lenge at jeg føler at kraften renner ut av meg. Du skriver at jeg får mye kjærlighet fra Forsynet, kan du beskrive mer hva dette betyr? Hva er Forsynet? Er det energier, engler, sjeler, hjelpere fra den andre siden? ❤️ Jeg har mine traumer, som alle andre, vil jeg si. Det er ting i oppveksten og gjennom livet som har preget meg mye og som har satt sine spor. Det er ikke snakk om traumer i store skalaer, men følelsesmessig sår likevel, vil jeg si. Mye dreier seg sikkert om at jeg er en sensitiv og følsom sjel, sårbar selv om jeg er sterk, på et vis. Og denne sårbarhet var det nok ikke så lett for foreldre og andre å hjelpe meg med når jeg var liten. Jeg tror jeg holdt mye følelser inni meg. Jeg har jobbet mye med dette, fordi jeg fikk kroniske fysiske diagnoser som har preget meg mye og ødelagt mye for meg i årevis. I den prosessen har jeg jobbet mye med meg selv, og føler dette er en livslang prosess. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å komme videre på denne veien, enn det jeg allerede gjør. Om du har noen konkrete tips, tar jeg gjerne imot❤️ Usikker på hva du ser angående denne eldre mannen som skal bringe med seg noe bra i livet mitt. Jeg har ingen eldre mann i livet mitt nå, så jeg vet ikke hvem dette kan være🤔 Jeg likte veldig godt at solen dukket opp i kortene for fremtiden, det gikk stort håp! Jeg er usikker på hva det siste avsnittet dreier seg om, det med å veie for og imot ett eller annet. Kan det dreie seg om kjærligheten? Eller noe helt annet? Jeg tenker mye på forholdet mitt, som jeg ønsker skal bli skikkelig bra, men som ikke er helt der det skal være enda, og jeg grubler på en annen sak, en fritidsinteresse, som jeg egentlig ikke har helse til å drive med, men som jeg håper jeg likevel skal få til på lengre sikt. Der er det også mye « skal, skal ikke»- grubling. Ser du noe mer konkret angående dette? Tusen tusen takk for lesningen, jeg setter stor pris på hjelpen din❤️ Du du leser godt og har gode evner❤️ Anonymkode: 8be0e...a1a Forsynet betyr Guds inngripen i universet. Hva enn du velger å kalle Gud får jeg inn mye kjærlighet og fikk intuisjon om å gi deg en åndelig lesning. Det blir kanskje klarere etterhvert hva det betyr. ❤️ Anonymkode: 18f74...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå