AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Skrevet 19. april 2024 Kan noen her beskrive hvordan dere opplevde å ha UVI? Jeg har tidligere hatt det og fikk da de klassiske symptomene. Men denne gangen er jeg usikker. Jeg har smerter, stikking og nedpress i skjeden og bekkenbunn, og må ofte på do å tisse, men det svir egentlig ikke. Samt blodig utflod (trenger ikke å ha en sammenheng). Anonymkode: c5b71...cfd
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Skrevet 19. april 2024 Ring legevakten! Anonymkode: 01d7b...a78 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #3 Skrevet 19. april 2024 Kan være en SOI-infeksjon. Mitt første herpes-utbrudd ga UVI-liknende symptomer, så det tok to uker før jeg fikk riktig behandling. Anonymkode: e9dd3...624 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #4 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ring legevakten! Anonymkode: 01d7b...a78 Rolig rolig. Dette var i går. Formen er helt fin og jeg er voksen 😅 Herpes har jeg. Men dette oppstår på huden, ikke på innsiden. Andre Soi er det ikke. Anonymkode: c5b71...cfd
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #5 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Rolig rolig. Dette var i går. Formen er helt fin og jeg er voksen 😅 Herpes har jeg. Men dette oppstår på huden, ikke på innsiden. Andre Soi er det ikke. Anonymkode: c5b71...cfd Vanligvis er jo det første utbruddet med herpes verst, men om det sprer seg uten at du merker det, så kan det utvikle seg til bekkeninfeksjon, som kan gi liknende symptomer som UVI (i starten). Men dersom du er bedre i dag, så tviler jeg på at det er noe sånn 😊 Anonymkode: e9dd3...624 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #6 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rolig rolig. Dette var i går. Formen er helt fin og jeg er voksen 😅 Herpes har jeg. Men dette oppstår på huden, ikke på innsiden. Andre Soi er det ikke. Anonymkode: c5b71...cfd Dét skrev du ikke i hi da... dessuten er det ikke noe problem å ringe legevakten for å be om råd. Det er jo uansett mye bedre enn å spørre fremmede folk på et anonymt nettforum. Anonymkode: 01d7b...a78 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #7 Skrevet 19. april 2024 Man kan kjøpe test på apoteket 😊 Anonymkode: 12d75...b13
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #8 Skrevet 19. april 2024 Jeg har vært plaget med UVIer hele livet, og det har hendt at det har startet omtrent slik. Altså med stadig tissetrang, og en mer stikkende, ubehagelig følelse enn svie. Men hos meg har det alltid utviklet seg videre. Og jeg har aldri hatt blodig utflod samtidig. Jeg får blodig, til tider helt rød, urin et stykke ut i forløpet, men da er det er friskt blod og når det har gått så langt så er det ingen tvil om at det er UVI mer, med sterkt svie, og feber i tillegg. Anonymkode: 4cd90...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå