Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #1 Skrevet 8. februar 2006 Hei! Jeg bare lurer på om det er noen som har smakt pizzaen fra kjeden Pizzabakeren? www.pizzabakeren.no Hvordan er denne?
Blueberry Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 Den er aller best! Mye bedre enn Peppes og Dolly f.eks. Pluss at den er billigere. Anbefales! Mine favoritter er nr 17 Kyllingfarmen og nr 5 Snadder.
Gjest 1111 Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 Beste pizzaen jeg har smakt når det gjelder å bestille pizza. Smakte en med kjøttdeig og sjampingjong, nam!
Brunhilde Skrevet 8. februar 2006 #5 Skrevet 8. februar 2006 Jeg syns også pizzaen fra Pizzabakeren er ganske god.
rugrat Skrevet 8. februar 2006 #6 Skrevet 8. februar 2006 Å ja, den er god! Mannen min hadde med en hjem fra jobb for et par uker siden. Aner ikke hva den het, men jeg mener å huske at det var noe skinke på den. Utroooolig god var den iallfall.
Tusseline Skrevet 9. februar 2006 #7 Skrevet 9. februar 2006 Grei nok. Dolly og Peppes er myyye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå