AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Skrevet 19. april 2024 Hei! Gutten vår på åtte uker er urolig nesten hele våkentiden, og har vært det siden fire uker. Ikke hylgråting eller noe sånt, men litt gråting og ikke fornøyd. Noen ganger magevondt, andre ganger virker det som at det ikke er det. Jeg hadde mistenkt stille refluks hadde det ikke vært for at han sovet godt på natta + liker å være på stellebordet. Men han liker ikke å ligge i armen, men kan bli holdt oppreist ei stund. Liker å «prate» og ha kontakt, men med en gang han er ferdig med det blir det gråting. Kan sjelden bare sitte med baby i fanget. Han virker trøtt etter 30-45 min våkentid, og vil som regel sive etter 45 min. Trenger mye hjelp for å komme i søvn. Men etter kl. 14-15 er det vanskelig å få han til å sove selvom han er trøtt og selv om vi bruker moonboon, vogn, white noise, holde i armene etc. Går det ann at han ikke er trøtt selv om ha gjesper? I så fall skal jeg holde han våken mer, men som nevnt er våkentiden da gråting. I går besto ettermiddagen av tre 20-minuttslurer, og våkentid på 30 min m/gråting og tretthet. Synes det er så vanskelig. Det verste er forventninger om at vi skal komme på eller få besøk, og være med på alt mulig. Føler ikke det er mulig slik som ting er nå. Anonymkode: d7744...6c0 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Skrevet 19. april 2024 Sånn er min gutt på 8 uker også.. egentlig alltid misfornøyd i våken tilstand. Kanskje 10min ila hele dagen han er fornøyd.. ☹️ Anonymkode: c96fb...0f0
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #3 Skrevet 20. april 2024 Sånn var min også, endret seg når jeg fjernet melk, egg og soya fra kosten. Anonymkode: 1cd2f...633
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #4 Skrevet 20. april 2024 Vanskelig å si noe uten å kjenne barnet - du kjenner barnet ditt best av alle 🥰 Ta en tlf til helsestasjonen, og forklar, de vil gjerne hjelpe. Ellers vil jeg bare forsikre deg om at ting snur etterhvert mtp soving. Vår yngste ville aldri sove på dagen, frem til ved 3 mnd alder. Nå sovner hun omtrent bare jeg legger henne ned i vognen, tre ganger om dagen. Det blir lettere etterhvert 🫶🏼 Anonymkode: 8dc4a...271 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå