Gå til innhold

Forvirret av ex date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske forvirret av en fyr jeg datet i noen måneder. 

Jeg så potensiale, men etterhvert ble det ganske tydelig han ikke var min type overhode. 

Helt siden jeg traff han snakket han mye om exen sin og andre exer. Han var visst gode venner med flere exer.  Snakket med exen på telefon omtrent daglig. 

Han spurte hyppig om jeg hadde snakket ned min ex og uttrykket at han syns det var slemt og unormalt at mine exer ikke ville snakke med meg og ha kontakt som venner. 

Han gjorde noen ting til slutt som ble kjempestort rødt flagg så jeg mistet totalt interessen i et forhold. Han hadde små røde og oransje flagg overalt, og til slutt var han svøpt i et rødt flagg. 

Ja, men nå behandler han ikke meg som han gjør disse andre ekser og venninner... jeg mener ok, trenger ikke være venner, men følte han sa en ting mens vi datet og jeg forventet egentlig derfor vi skulle forbli gode venner, men nei... hvorfor gjør folk slikt? 

Jeg spurte om det og han sa han var skuffet at det ikke ble slik han tenkte mellom oss, men er han da ikke skuffet over det samme med sine exer? 

Anonymkode: 6db9b...ea2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel hans valg hvem han har som venner eller ikke?

Er forøvirg stort sett en elendig ide og være venner med exen uansett. Så se på det som en fordel. 

Åpenbart hans forhold til exen har påvirket deres forhold ut fra meldingen din her. Vil du ha det slik i fremtidige forhold? Tviler så vær glad han ikke er i livet ditt istedenfor og kaste bort tid på og lure på hvorfor han ikke vil ha deg som en venn.

Anonymkode: c9cb0...642

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er vel hans valg hvem han har som venner eller ikke?

Er forøvirg stort sett en elendig ide og være venner med exen uansett. Så se på det som en fordel. 

Åpenbart hans forhold til exen har påvirket deres forhold ut fra meldingen din her. Vil du ha det slik i fremtidige forhold? Tviler så vær glad han ikke er i livet ditt istedenfor og kaste bort tid på og lure på hvorfor han ikke vil ha deg som en venn.

Anonymkode: c9cb0...642

Jeg må si jeg syns det er litt små-irriterende med sånne svar om "det er hans og hennes valg " selvsagt er det det... jeg vil bare forstå psykologien bak folks tankegang. Hvorfor de gjør det de gjør. 

Men ellers takk for svar. 👍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det var vanskelig å hva du egentlig lurer på… Lurer du på hvorfor han vil være venn med alle eksene sine utenom deg? Og nå er du altså skuffet over at han ikke vil være venner? 

Det er da ingen som kan være venner med alle dater og ekser? Hadde jeg aldri orket. Går ut ifra han ikke anser deg som en mulig god venn da? Må det ligge noe mer psykologi i det enn det? 

Anonymkode: 158f1...45e

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg spurte om det og han sa han var skuffet at det ikke ble slik han tenkte mellom oss, men er han da ikke skuffet over det samme med sine exer? 

Jo, det er han nok.

Sikkert vanskelig å være venner med sine xer.

Hvorfor man opplever å forholde oss forskjellig overfor ulike mennesker er ofte helt naturlig å gjøre. 

Man er jo seg selv for det, man man snakker og oppfører oss ofte forskjellig overfor hvem vi har med å gjøre. 

Hvorfor, er vel bare det at vi er alle så forskjellig, tenker og handler forskjellig.

Endret av exictence
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syntes det var vanskelig å hva du egentlig lurer på… Lurer du på hvorfor han vil være venn med alle eksene sine utenom deg? Og nå er du altså skuffet over at han ikke vil være venner? 

Det er da ingen som kan være venner med alle dater og ekser? Hadde jeg aldri orket. Går ut ifra han ikke anser deg som en mulig god venn da? Må det ligge noe mer psykologi i det enn det? 

Anonymkode: 158f1...45e

Neida, men faktisk lurer jeg på om jeg skal bare fjerne han som venn på sosiale medier. Jeg trenger ikke personer der som ikke vil være venner med meg, men vil ikke såre heller. Hadde han oppført seg mer som venn så kunne jeg beholdt han. Han bare oppfører seg ikke som venn. Vi var gode venner og plutselig bare stille. Har bare fikk jeg anser som venner på sosiale medier. Om han vil tenke på meg som perifer ex date- så vil jeg slette ham da. Bare dumt han sier en ting og gjør noe helt annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...