AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Skrevet 19. april 2024 Jeg er sammen med en mann og vi datet litt og ble fort et par, kan si det gikk litt fort i svingningene. Men føler han var pådriven hele veien. Vi pratet jo sammen da vi datet men mer om hva vi har opplevd i livet og slikt. Men hadde og en veldig seksuell kjemi. Jeg begynte å bli forelska i han, men nå kjenner jeg forelskelsen har stoppet opp og jeg føler alt er så annerledes plutselig. Føler vi har lite å prate om og få interesser og ulikt livssyn og andre ting som ikke er helt bra. Kjeder meg med han og vil ikke være med han lenger. Hva har skjedd her? Anonymkode: e2551...5d4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Skrevet 19. april 2024 Det har ikke skjedd noe. Det er vel problemet. Anonymkode: a2b04...4b1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #3 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har ikke skjedd noe. Det er vel problemet. Anonymkode: a2b04...4b1 Jeg føler vi er veldig ulike og forskjellige rett og slett. føler ikke vi passer sammen. Så jeg skal gjøre det slutt for dette er det verste jeg har vært med på med en mann. Eneste greia er at sexen er bra men kan ikke bare være sammen av den grunnen. Anonymkode: e2551...5d4
Gjest ZarahSweet Skrevet 19. april 2024 #4 Skrevet 19. april 2024 Det er derfor mange venter med å definere noe før etter 3-6 mnd. Da har rusen lagt seg og de dypere følelsene enten kommer eller ikke. Han er ikke rett for deg🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #5 Skrevet 19. april 2024 Om du er ute etter et forhold, så gå videre. For nytelse høres han jo brukbar ut Anonymkode: f32b9...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå